تلویزیون در کنار این همه تبلیغات اجناس تجملی، باید تبلیغاتی در مورد همزیستی توأم با عشق و محبت و انصاف در همه امور داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۱۵

مردم در مورد افزایش قیمت نان شب هم مشکل دارند و تلویزیون مدام تبلیغ ماءالشعیر و اجناس تجملی پخش می‌کند. این تناقض باید حل شود.
اگر خودم یک روز سعادتی داشته باشم و بخواهم سریالی برای تلویزیون بسازم، وظیفه‌ام است که به معضلات شهری و کمبودها و گرانی مسکن بپردازم.
سریال‌های تلویزیون باید منطبق با شرایطی باشد که مردم جامعه با آن روبه‌رو هستند، نه این‌که بگوییم همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
با پاک کردن صورت مسأله، مشکل حل نمی‌شود و یکی از وظایف تلویزیون بازخوانی مشکلات و جست‌وجوی راهکار برای حل مشکل است.
تلویزیون ملی باید اشتباهات دولتمردان را به آنها گوشزد کند تا تصمیمات‌شان را اصلاح کنند. تلویزیون است که باید روش صحیح زندگی را به شهروندان بیاموزد. کودک و نوجوانی که فراغتش پای تلویزیون می‌گذرد همانند مزرعه بکری است که هر بذری در آن بکاری بار می‌دهد. وظیفه تلویزیون است که بذری باارزش و سالم را در ذهن کودکان بکارد.
درست است که هم‌اکنون نیز برخی از همکاران سعی می‌کنند منطبق با خواسته‌ها و نیازهای مردم به تولید سریال و برنامه مبادرت کنند ولی باید این حرکات گسترش یابد و آن قدر تخصصی ادامه یابد که در نهایت به اصلاح آسیب‌ها منجر شود.


اکبر ثقفی

تهیه‌کننده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها