دردسر اینستاگرامی دختر ورزشکار

پسر جوان به بهانه تبلیغات پودرهای بدنسازی در اینستاگرام دختر مربی بدنسازی را ربود تا بعد از اجرای نقشه شیطانی‌اش از او اخاذی کند که ناکام ماند.
کد خبر: ۱۲۱۶۹۲۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته دختر 20 ساله‌ای با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مرد جوانی به اتهام آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و ضرب و جرح شکایت کرد. در ادامه با دستور بازپرس سهرابی، تحقیقات پلیس آگاهی درباره این شکایت آغاز شد.
شاکی جوان به افسر تحقیق گفت: مربی بدنسازی‌ام، در اینستاگرام 3000 دنبال‌کننده دارم و کالای ورزشی یا پوشاک تبلیغ می‌کنم. یک روز مردی با من تماس گرفت و خواست تا پودرهای بدنسازی‌اش را تبلیغ کنم. به خاطر این‌که در سفر بودم نتوانستم با او ملاقات کنم. سرانجام روز حادثه با هم قرار گذاشتیم. او به مقابل خانه‌مان در کرج آمد و من را سوار کرد و راهی مغازه‌اش در کرج شدیم تا در آنجا از محصولاتش عکس بگیرم و در صفحه اینستاگرامم تبلیغ کنم.
وی افزود: در میانه راه سمت اتوبان آزادگان رفت. زمانی که به او اعتراض کردم چاقو را زیر گلویم گذاشت و تهدیدم کرد، اگر مقاومت کنی همین جا تو را می‌کشم. او کیف، گوشی تلفن همراه، پول، مدارک هویتی و مدارک باشگاه و مربی‌گری‌ام را سرقت کرد. در جدال با او بودم که سرانجام از خودروی در حال حرکت به بیرون پریدم که دست و پایم شکست و مرد آدم‌ربا به‌سرعت از محل دور شد. نیم‌ساعت در کنار جاده بودم که مرد کشاورزی که برای سرکشی به مزرعه‌اش می‌رفت مرا یافت و نجاتم داد.
پس از این شکایت، پلیس در جست‌وجوی متهم فراری بود تا این‌که او چند روز پیش شناسایی و در تهران بازداشت شد. شهروز، متهم پرونده به افسر تحقیق گفت: در اینستاگرام متوجه فعالیت دختر جوان که مربی بدنسازی بود شدم، او دنبال‌کننده‌های زیادی داشت و آگهی تبلیغاتی در آنجا منتشر می‌کرد. گمان کردم که باید وضع مالی خوبی داشته باشد و می‌توانم بعد از ربودن و آزار و اذیتش، از او اخاذی میلیونی کنم. با او تماس گرفتم و سرانجام وی را به بهانه این‌که می‌خواهم برایم آگهی پودرهای بدنسازی برای فروش تبلیغ کند فریب دادم. روز حادثه قصد آزار و اذیتش را داشتم که خود را از ماشین بیرون انداخت.
برای متهم جوان به اتهام آدم‌ربایی، ضرب و جرح و سرقت مقرون به آزار قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها