چرا پرسپولیسی‌ها به حرف‌های مدیرعامل ذوب‌آهن توجه نمی‌کنند؟

«خیریت» باز هم از جیب هــواداران!

از همان روزی که خبر رسید پرسپولیسی‌ها به‌دنبال جذب رضا شکاری، بازیکن فعلی روبین‌کازان هستند، مدام این پیام را از اصفهان و از سوی سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن دریافت کرده‌اند، این‌که به دنبال جذب این بازیکن نباشند چون ممکن است همان بلایی که در ماجرای مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپور پیش آمد درباره رضا شکاری و پرسپولیس هم تکرار شود. همان ماجرای معروفی که مهدی طارمی از آن با عنوان «خیریت» حرف زد و همین خیریت باعث شد تا پرسپولیس دو فصل از پنجره نقل و انتقالاتی محروم باشد!
کد خبر: ۱۲۱۵۸۱۸

این‌بار و قبل از وقوع واقعه، سعید آذری که رضا شکاری بازیکن آنها بود، دارد هشدارهای لازم را می‌دهد. او جدا از پیامی که در اینستاگرام منتشر کرده بود در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها هم دوباره تذکرات لازم را داده و صحبت‌های خودش را تکمیل کرده است.
آذری گفته: «صحبت‌هایی که کردم به‌هیچ‌وجه در جهت تقابل با پرسپولیس نبود، بلکه با توجه به تجربه‌ای که دارم، اطلاعاتی که از ماجرای روند کاری که با رضا شکاری در باشگاه ذوب‌آهن در دستمان است و همچنین جدایی او از تیم و طرح شکایتی که داشتیم، آن حرف‌ها را گفتم تا فقط به‌عنوان یک نظر مشورتی موضوع را اعلام کنم تا اگر بعدا احیانا حکمی دادند و این بازیکن با محرومیت مواجه شد، هواداران و باشگاه پرسپولیس از دست ذوب‌آهن ناراحت نباشند.»
براساس اخبار رسیده ذوب‌آهنی‌ها از دو باشگاه روبین‌کازان و روستوف به فیفا شکایت کرده‌اند؛ شکایتی که مربوط به حال نیست و دو سالی است که ذوبی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و آن طور که از شواهد پیداست تا انتهای قضیه را هم پیگیری خواهند کرد.آذری البته در این مورد توضیحات لازم را داده است: «ما به‌دنبال احقاق حق خودمان هستیم، چون فکر می‌کنیم حقمان در انتقال‌هایی که رضا شکاری داشته، تضییع شده است. البته قصد ما ضربه زدن به بازیکن نیست چون شکاری دست‌پرورده باشگاه ذوب‌آهن است و درخشش او در هر جایی ما را سربلند می‌کند، اما نمی‌شود از حقی که فکر می‌کنیم بر گردن ماست، بگذریم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازیکنان از این تیم می‌روند و می‌آیند و این باشگاه است که می‌ماند؛ ضمن احترام به آقای عرب و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، حتما برای جذب رضا شکاری استعلام‌های لازم را انجام دهند و اگر مشکلی نداشت، با او قرارداد ببندند. من براساس منافع خود پرسپولیسی‌ها صحبت می‌کنم و نمی‌خواهم خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد که بعدا موجب ناراحتی و دلخوری‌های بیشتری شود.»
حالا باید دید که با توجه به هشدارهای لازم پرسپولیسی‌ها موارد یاد شده را رعایت می‌کنند یا این‌که این بار هم و بدون توجه به هر آنچه که در کنارشان اتفاق می‌افتد از جیب مردم به سمت خیریت پیش می‌روند. مدیران پرسپولیس اگر شهامتش را دارند این‌بار سندی بدهند تا اگر اتفاقی مشابه ماجرای طارمی پیش آمد از جیب خودشان خسارت‌های لازم را بدهند نه از جیب هواداران!

هشدار جدی آذری به پرسپولیس

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: رضا شکاری چندی دیگر با محرومیتی هشت ماهه مواجه خواهد شد. من کجا گفته‌ام که پرسپولیس شکاری را جذب نکند؟ من گفتم پرسپولیس یک بازیکن خاص را می‌خواهد بگیرد و اسم شکاری را نیاوردم! پرونده شکایت ما از این بازیکن به 30 ماه قبل برمی‌گردد. وکیل ایتالیایی ما پیگیر این ماجراست و تقریبا هم آن را به انتها رسانده است.
آرزو می‌کنم شکاری مشکلی نداشته باشد. او در ذوب‌آهن رشد کرد اما فریب یک مدیر برنامه را خورد. شکاری فکر می‌کرد روسیه مدینه فاضله اوست.

کاوه علی اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها