در شرایطی که خیلی‌ها منتظر برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی هستند، هنوز حتی بعضی از نامزدهای این فدراسیون هم تایید صلاحیت نشده‌اند چه برسد به این‌که تاریخی برای برگزاری این مجمع مشخص شده باشد. این اتفاق در حالی افتاده است که رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته و در جمع خبرنگاران از قولی که به لالوویچ داده بود حرف زد و گفت: «ما به رئیس فدراسیون جهانی قول داده‌ایم که تا اواسط تیرماه انتخابات کشتی برگزار شود. اگر این اتفاق نیفتد باید تصمیم دیگری گرفته شود.» صالحی امیری در شرایطی این حرف را زد که روز گذشته او و وزیر ورزش در نشستی مشترک درباره فدراسیون کشتی بحث و تبادل‌نظر کردند.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۵۶

از طرفی بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی هم با بیان این‌که هنوز تایید صلاحیت سه نفر از نامزدها نیامده است گفت: «تا به امروز همچنان نتایج تأیید صلاحیت سه نامزد نامدار ریاست کشتی، علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی از سوی مراجع ذی‌صلاح به‌دست ما نرسیده و ما به محض دریافت این نتایج برای برگزاری انتخابات وارد عمل خواهیم شد.»
وی در واکنش به احتمال برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون کشتی بعد از رقابت‌های جهانی گفت: «ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و باید به‌عنوان مجری انتخابات همچنان منتظر تأیید صلاحیت نامزدها باشیم تا انتخابات را برگزار کنیم.» به عقیده بسیاری از اهالی و کارشناسان کشتی ادامه روند بلاتکلیفی در برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش این شائبه را به‌وجود آورده که گویا متولیان ورزش قصد دارند با توجه به رد صلاحیت نامزدهای اصلی، امور فدراسیون کشتی را همچنان با سرپرست کنونی اداره کنند. به این ترتیب هیچ بعید نیست بهروز نعمتی همچنان بر صندلی ریاست فدراسیون جلوس کرده و برای مدت طولانی‌تری سکاندار کشتی ایران باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها