رئیس‌جمهور آمریکا به رئیس‌جمهور فرانسه وعده داده است در ازای همراهی مطلق با سیاست‌های برجامی کاخ سفید و ترغیب ایران نسبت به دادن امتیازات جدید در حوزه‌های موشکی و منطقه‌ای، به توافق آب و هوایی پاریس باز خواهد گشت.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۲۶

امانوئل مکرون و دونالد ترامپ در حاشیه نشست گروه 20 در ژاپن، با یکدیگر ملاقات داشتند./ نور نیوز
نامه نمایندگان به لاریجانی درباره استیضاح وزیر کشاورزی علیم یارمحمدی نماینده زاهدان در مجلس از ارسال نامه جمعی از نمایندگان به هیات رئیسه مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان در این نامه خواستار رسیدگی به استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس شدند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس یادآور شد: طبق دستور کار کمیسیون کشاورزی باید وزیر برای ارائه توضیح پیرامون طرح استیضاح در جلسه یکشنبه 2 تیر کمیسیون حضور می‌یافت؛ اما وزیر به‌رغم این‌که چند روز پیش برای حضور در جلسه کمیسیون از وی دعوت شده بود، اعلام کرد که به‌دلیل شرکت در جلسه هیات دولت امکان حضور در نشست کمیسیون کشاورزی پارلمان را ندارد. یارمحمدی تصریح کرد: طرح استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی در 20 محور تدوین و 53 نفر از نمایندگان آن را امضا کرده‌اند لذا لازم است وزیر در جلسه کمیسیون حضور یابد و پیرامون محورهای استیضاح که مطالبات مردم است پاسخ دهد./ تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها