عباس نعمتی نویسنده سریال بوی باران (عروس تاریکی) در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرده است:
کد خبر: ۱۲۱۳۶۳۶

قبل از این مجموعه با آقای معظمی در سریال تکیه بر باد و شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشتیم و این مجموعه سومین همکاری ما به شمار می‌آید. تجربه این سال‌ها یک همزبانی خوب ایجاد کرده که حال و هوا و زبان هم را می‌فهمیم.
در ادامه داستان، حادثه‌ها و داستان‌های خیلی بیشتری رخ خواهد داد و بینندگان با ورود شخصیت‌های دیگر و خطوط داستانی جدید، اتفاقات متعدد و متنوعی را خواهند دید و امیدوارم رضایت‌شان جلب شود. مثلا از یکی دو قسمت دیگر تازه داستان نرگس محمدی و حمیرا ریاضی شروع می‌شود و امیدوارم کشش‌های داستانی بیشتر هم بشود.
متاسفانه ما چه در سینما و چه تلویزیون خیلی تنوع گونه نداریم. در تلویزیون غالبا با ملودرام اجتماعی مواجهیم و یک مقدار هم سریال طنز. در سینما هم فیلم‌ها یا کمدی هستند یا اجتماعی.
ژانرهای جنایی و معمایی، فانتزی، کودک، تاریخی، ورزشی، ترس و... خیلی به ندرت در سینما دیده می‌شود. به نحوی که سینمای ما یک سینمای اجتماعی شده که یک موقعیت اگزوتیک و اجتماعی خاص را پیدا می‌کند و بسطش می‌دهد یا فیلم‌های کمدی که براساس بازیگران به‌فروش ساخته می‌شوند. تقریبا ۶۰ درصد سریال‌های دنیا معمایی و پلیسی هستند. ولی نویسنده‌ها و کارگردانان ما کمتر به این گونه می‌پردازند.
این گونه هم جذاب است هم به جامعه احساس امنیت و آرامش خاطر می‌دهد؛ چون عکس فیلم‌های اجتماعی که صرفا با فرد آسیب‌دیده همراه شده از زاویه دید کسی روایت می‌شود که در حال رفع یا بررسی بزه و آسیبی است. برای همین تخیلش گزنده نیست و آن حس دلسوزی و پیگیری حس آرامش را به جامعه منتقل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها