آخرین وضعیت پرونده‌های مهم قضایی

مسؤولان عالی قضایی دیروز در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و روسای دادگستری در نشست‌های خبری آخرین وضعیت پرونده‌های مهم قضایی را تشریح کردند.
کد خبر: ۱۲۱۳۴۲۹

خلبان بوئینگ اشتباه کرده بود
حجت‌الاسلام بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: پرونده تروریستی اهواز، آماده صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست شده و به‌زودی به دادگاه ارسال می‌شود. پرونده هواپیمای حمل‌کننده گوشت را سازمان قضایی کرج بررسی می‌کند و کار کارشناسی آن تمام شده و پرونده باید به نحوی مختومه شود که ان‌شاءا... رضایت افرادی که خسارت دیدند گرفته شود. تعمدی نسبت به نیروهای مسلح نبوده و خلبان اشتباه کرده بود و برج مراقبت به او گفته بود نباید فرود بیایید. تصور خلبان بر این بوده که در باند فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید، ولی اشتباه کرده و قصور بوده و تقصیری نبوده است.
آیین‌نامه اهدای عضو محکومان به قصاص نداریم
اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه: اکنون از ناحیه قوه قضاییه هیچ ابلاغیه، آیین‌نامه و دستورالعملی در مورد اهدای عضو توسط محکومان به قصاص، اعدام و سایر محکومیت‌های کیفری تصویب و ابلاغ نشده است.
محاکمه متهمان پرونده قتل در زندان
القاصی مهر، دادستان تهران: پرونده قتل یک زندانی در مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ، پس از تکمیل تحقیقات و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال و در حال رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم صادر می‌شود.
زمان محاکمه قاتل امام جمعه کازرون
حجت‌الاسلام سید‌کاظم موسوی، رئیس‌کل دادگستری استان فارس: رسیدگی به پرونده شهید حجت‌الاسلام خرسند، امام‌جمعه فقید کازرون در حال انجام است و در روز ۱۲ تیرماه نتیجه حکم اعلام می‌شود. همچنین اجرای حکم سارقان مسلح آرایشگاه‌های شیراز و فردی که به سلطان هروئین معروف شده در دست اقدام است، این فرد به جرم توزیع 1700کیلوگرم هروئین دستگیر شده و اعدام آن در ملأعام انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها