رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران گفت: لوازم خانگی‌ای که با پیامک‌هایی از بانه تبلیغ می‌شود، اصل نیستند، خدمات پس از فروش ندارند و خریداران این کالاها متضرر می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۷۸

به گزارش تسنیم، در پی تماس‌های متعدد مردمی مبنی بر ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مربوط به فروش لوازم خانگی با قیمت مناسب در شهرستان بانه در سطح وسیع و به‌طور تقریبی همه روزه به گوشی‌های تلفن همراه، موضوع در دستور بررسی قرار گرفت. در این زمینه علیرضا موسوی‌مجد، رئیس
هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران گفت: محصولات و تولیداتی که در این پیامک‌ها تبلیغ می‌شود، در حقیقت لوازم خانگی ایرانی و به طور عمده با برندهای متفرقه است که با نام و بسته‌بندی خارجی در این شهرستان و برخی مناطق جنوبی کشور فروخته می‌شود.
به گفته این مقام صنفی، چندی پیش مسؤولان از کشف کارخانه‌ای در منطقه بانه خبر داده بودند که به تولید کارتن‌های بسته‌بندی با درج نشان تجاری خارجی برای این تولیدات اقدام می‌کرد.
وی هشدار داد: خریداران این کالاها بدانند بابت لوازم خانگی که ارزش خرید ندارد، پول می‌پردازند، زیرا کالای اصلی نبوده و خدمات پس از فروش ندارند.
موسوی‌مجد خاطرنشان کرد: لوازم خانگی مدنظر مشتریان با نشان‌تجاری و گارانتی‌های اصلی در کشورمان تولید می‌شود و طبق ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از 18 ماه گارانتی و ده سال تأمین قطعات برخوردارند، اما کالاهای یادشده چنین تعهداتی در قبال مشتریان نداشته و در زمینه ایرادات فنی و خدمات پس از فروش پاسخگو نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها