سعادتمند: اصلا بحث رقم 6/1 میلیون دلار نیست

حسینی قرار نیست به پرسپولیس برود

احمد سعادتمند، رئیس هیات مدیره استقلال برای هواداران این تیم حرف‌های امیدوارکننده‌ای می‌زند. استقلال تهران از روز پنجشنبه تمدید قرارداد بازیکنان خود را آغاز کرد. مشکل این باشگاه آن بود که پول نداشت و به همین دلیل نمی‌توانست قرارداد بازیکنانش را تمدید کند. بیشتر بازیکنان آزاد می‌گفتند علاوه بر این‌که پول فصل قبل خود را می‌خواهند، باشگاه باید قرارداد دو فصل آنها را هم تسویه کند. استقلال به دلیل مشکلات مالی در سال‌های گذشته به بازیکناش طلب نسبتا زیادی دارد.
کد خبر: ۱۲۱۱۶۱۴

احمد سعادتمند، رئیس هیات مدیره استقلال درباره این مسائل می‌گوید: بله ما برای تمدید قرارداد بازیکنان با مشکل روبه رو بودیم به این جهت که حامی مالی، مبلغ قابل توجهی از پول ما را نداده است. در جلسه هیات مدیره در این باره بحث شد و به این نتیجه رسیدیم اگر بتوانیم از حامی مالی پول بگیریم، می‌توانیم با بازیکنان خود قرارداد تمدید کنیم. در حال حاضر ده میلیارد گرفته‌ایم و این آخرین پرداختی نخواهد بود.قرار است هفته آینده هم به ما یک پرداختی داشته باشند. با گرفتن این پول‌ها بخش اعظمی از مشکلات حل می‌شود و می‌توانیم تیم قدرتمندی برای فصل بعد ببندیم.
این روزها بحث درباره انتقال پژمان منتظری، مدافع
با تجربه استقلال به فولاد زیاد است. وقتی از سعادتمند در این باره می‌پرسیم، می‌گوید: پژمان جایی نمی‌رود. او یکی از بازیکنان کلیدی استقلال بوده است. نه‌تنها پژمان که اجازه نمی‌دهیم دیگر بازیکنان هم بروند. هدف اول ما در نقل و انتقالات تمدید قرارداد بازیکنان و در ادامه جذب نفرات جدید است. البته شایعات زیادی درباره انتقال حسینی هم به پرسپولیس شنیده می‌شود. سعادتمند جواب می‌دهد: «شایعات همیشه هست.ما منتظر بودیم تا ملی پوش‌ها به ایران برگردند و بعد از آن بتوانیم مذاکرات خود را با آنها ادامه دهیم. الان هم مذاکرات در حال انجام است و این هفته خبرهای خوبی درباره بازیکنان خواهید شنید. حسینی قرار نیست به پرسپولیس برود. ما همه بازیکنان را نگه می‌داریم.
بعد از حضور استراماچونی در استقلال، رسانه‌های ایتالیایی از این نوشتند که او برای یک فصل رقم 6/1میلیون یورویی دریافت خواهد کرد. باشگاه استقلال اخیرا اعلام کرد، رقم قرارداد این مربی و کادرش 700 هزار یورو است، ولی با خبری که رسانه‌های ایتالیایی دادند، حالا خیلی‌ها باور دارند استراماچونی بسیار گران درآمده است. سعادتمند در این باره می‌گوید: اصلا بحث این رقم‌ها نیست. رقم قرارداد چیزی محرمانه بین دو طرف است و اگر استراماچونی موافق بود آن را اعلام می‌کنیم. باشگاه استقلال به هیچ وجه این‌قدر پول ندارد. ما نمی‌توانستیم قرارداد یک میلیون و 200هزار دلاری شفر را بدهیم، چطور حالا به استراماچونی 6/1 میلیون یورو می‌دهیم؟ اصلا بحث این رقم‌ها نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها