با وجود انتشار خبر توافق با پدیده

مهدی رحمتی به استقلال نزدیک‌تر شد!

مهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی این باشگاه روبرو شده است.
کد خبر: ۱۲۱۱۵۷۰

در شرایطی که آبی‌ها در حال مذاکره با این بازیکن هستند، ناگهان خبر رسید رحمتی با باشگاه پدیده به توافق رسید. روز گذشته این خبر به سرعت در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شد. دو خبرگزاری رسمی کشور هم آن را تایید کردند. البته یکی از این خبرگزاری‌ها اعلام کرد مذاکرات همچنان ادامه دارد. مالک باشگاه پدیده مشهد اما با یک جمله، همه چیز را در ابهام فرو برد. او در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با مهدی رحمتی نداشته‌اند. البته ظاهرا او از تماس یحیی گل محمدی با گلر آبی‌ها خبر نداشت.
رحمتی در حال حاضر علاوه بر پدیده، از باشگاه سایپا هم پیشنهاد دارد. این بازیکن در تماس تلفنی به مسؤولان باشگاه تهرانی گفته ابتدا باید تکلیفش با باشگاه استقلال روشن شود و بعد تصمیم بگیرد. دیروز با دو عضو هیات مدیره استقلال هم درباره رحمتی صحبت کردیم. احمد سعادتمند، رئیس هیات مدیره آبی‌ها گفت از انتقال رحمتی به باشگاه پدیده بی خبر است. او تاکید کرد: «تا روز شنبه تکلیف خیلی چیزها در استقلال روشن می‌شود. به صورت جدی از امروز کار نقل و انتقالات با توجه به بازگشت ملی‌پوش‌ها به تهران آغاز می‌شود.»یکی دیگر از اعضای هیات مدیره هم که نخواست نامش فاش شود در این باره به جام‌جم توضیح داد: «ما هم خبر حضور مهدی رحمتی را در پدیده شنیدیم. آقای فتحی نقل و انتقالات باشگاه را پیگیری می‌کند و به همین خاطر باید ایشان درباره نقل و انتقالات حرف بزند.»
عده‌ای می‌گویند مهدی رحمتی خودش موافق انتشار خبر انتقالش به پدیده بوده تا بتواند واکنش‌ها را در فضای مجازی ببیند و بعد تصمیم بگیرد. اولویت اصلی او ماندن در استقلال است. باشگاه به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله داده. با توجه به این‌که سیدحسین حسینی هم تصمیم به جدایی از استقلال گرفته احتمال ماندن مهدی در استقلال خیلی زیاد خواهد بود. دیروز خبر رسید این دروازه بان با پرسپولیس توافق کرده و قرمزپوش می‌شود. این یعنی راه برای ماندن رحمتی هموار می‌شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها