مرد میانسال که به اتهام ربودن دختر 15 ساله پای میز محاکمه قرار گرفته بود در دفاع از خود، ادعای عجیبی مطرح کرد. متهم مدعی است از دختر نوجوان کمک گرفته تا موادمخدر را از ایست و بازرسی عبور دهد.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۶۰

در این پرونده، مرد ۵۵ ساله‌ای به نام غلامرضا مرداد ۹۷ یک دختر ۱۵ ساله را ربود. پس از رهایی دختر 15 ساله و شکایت او در پلیس آگاهی پاکدشت، ماموران وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.
متهم پس از صدور کیفرخواست برای پرونده اش، در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد .وی گفت:من به تریاک اعتیاد داشتم .آن روز خمار بودم و مقداری مواد تهیه کرده بودم و می‌خواستم آن را به خانه ببرم و استفاده کنم .اما مجبور بودم برای رفتن به خانه از ایست بازرسی پلیس عبور کنم. می‌ترسیدم پلیس به من شک کند و بازداشتم کند. به همین خاطر دختر نوجوان را که کنار زمین کشاورزی در حاشیه پاکدشت ایستاده بود، سوار موتور کردم .
وی ادامه داد: پدر و مادر دختر نوجوان مشغول کار بودند و حواسشان به دخترشان نبود. به همین خاطر من از دختر نوجوان خواستم همراهم بیاید. او هم خودش قبول کرد و سوار موتور شد.
مواد را به او دادم و بعد از عبور از ایستگاه پلیس، او را به خانه بردم و مشغول کشیدن مواد شدم. من هیچ بلایی سر او نیاوردم و می‌خواستم چند ساعت بعد او را به محل زندگی‌اش برگردانم که بازداشت‌شدم.
متهم میانسال گفت: دختر نوجوان خودش گفته من او را اذیت و آزار نکرده ام. من فقط به خاطر حمل مواد و عبور از ایستگاه پلیس ناچار شدم او را سوار موتور کنم .به همین خاطر اتهام آدم‌ربایی را قبول ندارم. در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند تا درباره وی تصمیم‌گیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها