مرد مالخر زمانی که سند سرقتی ده میلیارد تومانی خانه پیرزن را از دزد حرفه‌ای خرید به طمع تصاحب خانه، زن سالخورده را ربود. او پس از دو روز به تصور فوت پیرزن او را در خیابان رها کرد.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۵۱

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل اردیبهشت امسال زنی با پلیس تهران تماس گرفت و از ربوده شدن همسایه سالخورده‌اش در شرق تهران خبر داد. ماموران در محل حاضر شده و به تحقیق از شاهد ماجرا پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: پیش از ظهر همسایه‌مان در حال بازگشت از خرید بود که خودروی پژویی راهش را سد کرد و چهارسرنشین آن به زور او را به داخل خودرو انداختند و ربودند. خرید او کف خیابان ریخت و نتوانستم مانع آدم‌ربایان شوم.
در این مرحله موضوع آدم‌ربایی به بازپرس سهرابی گزارش شد و با هماهنگی قضایی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در دستور کار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .
سه روز پس از این آدم ربایی، فردی با پلیس تماس گرفت و از یافتن زن سالخورده‌ای دست و پابسته در یکی از محله‌های شرق تهران خبرداد. ماموران در آنجا حاضر شدند و زن ربوده شده را یافتند.
وی به افسر تحقیق گفت: در خانه ویلایی‌ام تنها زندگی می‌کنم. آن روز از خرید بازمی‌گشتم که مردان غریبه مرا بیهوش کرده و بعد از ربودنم مرا به خانه‌ای در جنوب شهر بردند. آنها به شدت کتکم زدند و با تهدید به مرگ از من می‌خواستند برگه و مبایعه نامه‌ای را امضا کنم تا خانه ویلایی ده میلیارد تومانی ام نصیب آنهاشود. قبول نکردم برگه‌ها را امضا کنم . آنقدر کتکم زدندکه بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم در خیابان بودم .
در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد آدم‌رباها افراد سابقه داری هستند. پاتوق‌های احتمالی شان زیر نظر گرفته شد و با گذشت یک ماه از ماجرا دو نفرشان شناسایی و بازداشت شدند.
یکی از آدم‌رباها به افسر تحقیق گفت: من و اعضای باندم در زمینه خرید و فروش اموال دزدی فعالیت داریم. چندی پیش با چند مرد که سارق وسایل داخل خانه‌های پایتخت بودند، آشنا شده و اموال دزدی آنها را می‌خریدیم. آنها وسایل سرقتی از خانه پیرزن از جمله سندی را برای فروش آوردند. ده میلیون تومان پول به سارقان دادیم اما ارزش ملک ده میلیارد تومان بود . به همین خاطر پیرزن را ربودیم تا بتوانیم سند را به نام خودمان ثبت کنیم. بعد از کتک زدن پیرزن و زمانی که بیهوش شد اثر انگشتش را پای یک مبایعه نامه جعلی زدیم و او را در خیابان رها کردیم.
در ادامه با تحقیق دوباره از پیرزن مشخص شد، تاکنون دوبار خانه‌اش مورد دستبرد سارقان قرار گرفته و موضوع را به کلانتری محل گزارش داده بود.
جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که دو نفراز سارقانی که به خانه پیرزن دستبرد زده و اثاثیه و سند خانه او را به آدم‌رباها فروخته بودند، بازداشت شدند. متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از خانه پیرزن اعتراف کردند.
متهمان پس از تحقیقات در دادسرا با قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها