زن جوان که با راه‌اندازی صفحه‌ای در فضای مجازی به بهانه رمالی و انرژی درمانی از زنان کلاهبرداری می‌کرد، با شکایت آخرین طعمه‌اش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۶۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی پیش درپی شکایت خانم ۳۱ ساله‌ای مبنی بر کلاهبرداری ۲۵میلیون ریالی یک رمال و فالگیر از وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، پیگیری پرونده در دستور‌کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
زن جوان در شکایتش به ماموران گفت: مدتی بود در زندگی‌ام با مشکلاتی روبه‌رو می‌شدم. یک روز در یکی از شبکه‌های اجتماعی با صفحه فالگیری روبه‌رو شدم که ادمین آن مدعی بود می‌تواند هر مشکلی را رفع کند. با ادمین تماس گرفتم. او با من در مورد مشکلاتم صحبت کرد و مدعی بود به زندگی‌ام انرژی ارسال می‌کند. در ابتدا تحت تاثیر حرف‌های مرد رمال قرار گرفته و تصور می‌کردم، حالم بهتر شده است. به همین خاطر طی چند مرحله دو میلیون و 500 هزار تومان به حسابش واریز کردم. بعد از واریز پول، او دیگر به تماس‌هایم پاسخگو نبود.
پس از این شکایت، کارآگاهان پلیس فتا با شیوه‌های فنی و مهندسی معکوس هویت مدیر صفحه رمالی که یک زن ۳۴ ساله به نام حمیرا بود را در خیابان جیحون شناسایی و دستگیر کردند.
متهم اعتراف کرد انگیزه‌اش از این کار کسب درآمد از افراد دارای مشکل خانوادگی بود.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: صفحه این فرد نیز در فضای مجازی مسدود شد و متهم همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها