در ماه مبارک رمضان با اختصاص هشت باکس سخنرانی در ساعت‌های مختلف، لحظاتی ناب را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۹۰

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، به مناسبت ماه مبارک رمضان، سخنرانی‌های علما و خطبای نامی کشور در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز تقدیم مخاطبان تلویزیون علی‌الخصوص شبکه قرآن و معارف سیما خواهد شد.
بر این اساس، سخنرانی آیت‌ا... امامی‌کاشانی ویژه ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 45 دقیقه بامداد و سخنرانی آیت‌ا.... جاودان و دیگر خطبای مشهور کشور در ساعت 2 بامداد به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.
شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان توسط آیت‌ا... مجتهدی تهرانی (ره) با عنوان شمیم رمضان در ساعت 6 و 15 دقیقه و تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره کهف توسط آیت‌ا... جوادی‌آملی در ساعت 7 و 30 دقیقه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
سخنرانی‌های به روز آیت‌ا... ناصری و استاد حسین انصاریان در ماه مبارک رمضان امسال با فاصله کوتاه ضبط و به ترتیب در ساعت‌های 13 و 30 دقیقه و 16 و 45 دقیقه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. همچنین مباحث کارشناسی آیت‌ا... سبحانی با موضوع سوگندهای قرآنی در ساعت 14 و 50 دقیقه در کنداکتور پخش قرار دارد.
سلسله مباحث کارشناسی آیت‌ا... مکارم‌شیرازی با موضوع دعای مکارم‌الاخلاق صحیفه سجادیه امام سجاد (ع)، از دیگر سخنرانی‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان و در ساعت 21 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها