استالونه و بازسازی فیلم کره‌ای

سیلوستر استالونه امتیاز ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم کره‌ای «گنگستر، پلیس، شیطان» را خریداری کرد.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۳۰

شرکت فیلمسازی این قهرمان اکشن سابق سینما به نام بالبوا پروداکشنز، این نسخه را با هزینه‌ای 40 میلیون دلاری تهیه می‌کند. این درام دلهره‌آور جنایتکارانه هنوز روی پرده سینماهای کره جنوبی نرفته و معلوم نیست استالونه کجا آن را دیده و مجذوب آن شده است.
دن لی، بازیگر سرشناس کره جنوبی که نقش اصلی نسخه کره‌ای زبان را به‌عهده داشت، در نسخه انگلیسی زبان هم این نقش را تکرار خواهد کرد. در این فیلم، او در نقش شخصیت گنگستر ماجرا ظاهر شد. تماشاگران سینما دن لی را برای حضور در اکشن بسیار پرفروش «قطار پوسان» به یاد می‌آورند. بازیگر 48 ساله، بدلکار تعدادی از محصولات هالیوودی هم بوده است.
لی در نقش گنگستر داستان، موفق می‌شود از دست یک قاتل زنجیره‌ای فرار کرده و زنده بماند. او که تمام راه ها را بسته می‌بیند، ناچار با یک مامور پلیس همراه می‌شود تا مرد جنایتکار را دستگیر کنند. نسخه اصلی با هزینه‌ای 9 میلیون دلاری، توسط لی وون تیه کارگردانی شد. فیلم همین روزها در کره جنوبی اکران عمومی می‌شود. به احتمال بسیار زیاد، استالونه کارگردانی نسخه انگلیسی‌زبان را به عهده خواهد گرفت، اما معلوم نیست به عنوان بازیگر هم با آن همکاری دارد یا نه./کولیدر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها