کامران تفتی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «برادرجان» به مکان‌‌های فیلمبرداری این سریال اشاره و با توجه به قصه این مجموعه گفت از نیاوران تا جنوب تهران را در این سریال می‌بینیم.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۱۷

کامران تفتی که این شب‌ها با سریال برادرجان به کارگردانی محمدرضا آهنج در شبکه سه سیما دیده می‌شود، درباره حضورش در این سریال به مهر گفت: بعضی کارها برای این است که از زندگی خود فارغ شده و به نوعی سرگرم شوید، ولی برعکس برخی از پروژه‌ها و کارها قرار است به شما یادآوری کنند در چه شرایطی زندگی می‌کنید و چه گرفتاری‌هایی دارید که این وظیفه تراژدی است و قصه برادرجان هم چنین فضا و تراژدی‌ای دارد.
وی ادامه داد: من حتم دارم این قصه برای بسیاری از ایرانیان اتفاق افتاده است و به همین دلیل فکر می‌کنم بسیاری از مخاطبان آن را دوست خواهند داشت، چون دغدغه خودشان در سریال مطرح می‌شود.
تفتی درباره قصه‌ سریال‌های تلویزیونی و مغایرت آنها با واقعیت بیان کرد: خود ما در این سریال از نیاوران تا جنوب تهران را داریم و مضامینی را در قصه می‌آوریم که خیلی وقت است یادمان رفته. ما می‌خواهیم بدون شعار آنچه را از دست رفته است به تصویر بکشیم؛ این‌که فراموش کرده‌ایم برادر پشت برادر ایستاده است، جوانمردی و… زمانی وجود داشت.
وی که این روزها اجرای برنامه اجتماعی «وقتشه» و برنامه موسیقایی «دلصدا» و همچنین بازی در سریال برادرجان را به عهده دارد، درباره این کارهای مختلف بیان کرد: سعی می‌کنم به همه این کارها برسم و البته برایم مهم است وقتی کاری را قبول می‌کنم، همه وقت و فکر و ذهن و زندگی خود را پای آن بگذارم و الان همه زندگی من کارم است. وی ادامه داد: برای من همه کارهای مختلف زیر مجموعه بازیگری قرار می‌گیرد؛ اجرا، خوانندگی، دوبله و… زیر مجموعه بازیگری است و برای من لذت‌بخش است که همه آنها را تجربه کنم. بازیگر «از یادها رفته» درباره حضورش در این سریال و بازی موازی در دو کار رمضانی بیان کرد: خوشبختانه یا متأسفانه این اتفاق رخ داده است، چون قرار نبود این سریال در ایام ماه رمضان پخش شود.
مجموعه تلویزیونی برادر جان هر شب بعد از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها