محمدرضا علیمردانی، بازیگر و گوینده در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا اعلام کرد قرار بود سه بار با مهران مدیری همکاری کنم، اما نشد.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۸۳



این بازیگر در پاسخ به این سوال که آیا مایل است بیشتر نقش جدی بازی کند و اگر مهران مدیری به او پیشنهاد بدهد می‌پذیرد یا خیر، گفت: در این مقطع دلم می‌خواهد کارهای جدی بازی کنم. طنز هم اگر پیشنهاد شود، دوست دارم طنز موقعیت باشد. کارهای عطاران به شدت شیرین است. آقای مدیری محبت داشتند و دو دفعه شرمنده شان شدم و زمانمان به هم نخورد.
وی ادامه داد: یک بار سر فصل دوم قهوه تلخ رفتم و بار دیگر برای فیلم سینمایی او و آخرین بار هم برای سریال هیولا که باز هم شرمنده شدم. مسؤولیت روی سرم ریخته و نظارتی بر دوبله‌ها دارم. دیرین دیرین و پندانه هم هست.
علیمردانی در پاسخ به این‌که با درآمدهایش غیر از برج‌سازی چه می‌کند، افزود: من برجی ندارم. پول‌ها خرج زندگی می‌شود. ماشین خاص و گرانقیمتی ندارم. ماشینم البته ارزان هم نیست.
این دوبلور در پاسخ به این که آیا همچنان ما بهترین دوبله دنیا را داریم، گفت: بعد از موج نویی که اتفاق افتاد و کار رقابتی شد، همچنین واحد دوبلاژ هم به جوان‌ها عرصه داد، دوباره بهترین شدیم. من نمی‌پذیرم که در دوبله مافیا وجود دارد، بعضی‌ها می‌توانند کارها را انحصاری انجام بدهند، ولی ما خدایی داریم که سمیع و بصیر است و اگر زحمت بکشید راه را برایتان باز می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها