متاسفانه در سال‌های اخیر تمایل برخی از مردم به محصولات خارجی بیشتر شده است و این مشکلی است که از سینما تا تلویزیون و حتی تئاتر را درگیر کرده به‌گونه‌ای که می‌بینیم در تئاترمان هم بیش از هر چیز نمایشنامه‌های خارجی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۲۶۷۷

این‌که مردمان ایران زمین به تماشای محصولات باکیفیت خارجی بنشینند خیلی هم خوب است ولی مشکل آنجاست که بیننده سریال‌های ماهواره‌ای باشند یا مخاطب اخباری که از لندن مخابره می‌شود و این اتفاق خوبی نیست.
زمانی بود که سریال‌های روتین رسانه ملی آنتن شبکه‌های لس‌آنجلسی را پر می‌کرد و حالا مخاطبان بیننده سریال‌های آبکی جم هستند!!
البته هنوز هم برنامه‌های تلویزیونی ما مخاطب دارد و کافی است کمی شرایط مهیا شود برای ارائه کارهای خوب و حمایت از استخوان‌خردکرده‌های تولید. باید در کنار حمایت از تولیدات درجه یک از برنامه‌های پرمخاطب موجود هم حمایت کنیم و نباید طوری باشد که مخاطب گمان کند خلاف نظرش عمل می‌شود.
درمورد سریال‌های تلویزیون دیالوگ‌محوری و تزریق اشک و آه وغم و درد به کار نمی‌آید. پیشنهاد من این است که سازمان در مورد تهیه‌کننده‌ها، حساسیت بیشتری از خود نشان دهد و به سراغ آنهایی برود که نبض مخاطب در دست‌شان است.
به تهیه‌کنندگان خوب زمان کافی دهند تا کار استاندارد بسازند و مشکلات مالی گریبانگیر پروژه‌ها را حل کنند و نترسند از این‌که برای کار فرهنگی استاندارد پول بگذارند.


خسرو معصومی

کارگردان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها