فیلمساز جوان که به بهانه تست بازیگری دختری را فریب و مورد آزار قرار داده بود با حکم قضایی به شلاق و تبعید محکوم شد.
کد خبر: ۱۲۰۲۰۷۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل فروردین امسال اهالی یکی از خیابان‌های شمال تهران با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و از درگیری‌ای که میان دختری جوان و پسر همسایه‌شان به نام امین رخ داده بود، خبر دادند. ماموران پلیس به خیابان موردنظر رفتند و امین و دختر جوان به نام صدف را به کلانتری منتقل کردند.
دختر جوان ادعا کرد امین که فیلمساز است با وعده گرفتن تست بازیگری وی را فریب و مورد آزار قرار داده است. این در حالی بود که پسر جوان می‌گفت حرف‌های صدف دروغ است .
با شکایت دختر جوان، پرونده‌ای در این باره تشکیل و امین به بازداشتگاه منتقل شد. با تکمیل تحقیق‌های پلیسی و اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی، امین در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
در این جلسه که به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد صدف به تشریح شکایتش پرداخت .
وی گفت: من به بازیگری علاقه‌مند بودم به همین علت یک سال و نیم پیش سر صحنه فیلمبرداری فیلم حکایت عاشقی حاضر شدم. آنجا با امین که فیلمساز تازه کاری بود و برای کسب تجربه بیشتر آنجا حضور داشت، آشنا شدم. او شماره تلفنش را به من داد و چند بار با من تماس گرفت. او هر بار می‌گفت مرا برای نقشی در یک فیلم سینمایی انتخاب کرده، اما چون به حرف‌های او مشکوک بودم و از او می‌ترسیدم، سر قرار نمی‌رفتم. اما آخرین بار وقتی با من تماس گرفت گفت این بار مرا برای بازی در نقشی مناسب انتخاب کرده و بهتر است این فرصت را از دست ندهم.
دختر جوان ادامه داد: به همین علت قرار شد از من تست بازیگری بگیرد. او نشانی خانه‌اش را به من داد تا آنجا بروم، اما وقتی رفتم با یکی از دوستانش رو به رو شدم. او به محض باز کردن در خانه مرا به داخل کشاند و امین مقابل چشمان او و دوست دیگرش مرا آزار داد. او حتی مرا کتک زد که بیهوش شدم. امین می‌گفت از من، فیلم و عکس تهیه کرده و در صورتی که ماجرا را به کسی بگویم فیلم و عکس‌ها را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. من وقتی به هوش آمدم می‌خواستم با برادرم تماس بگیرم، اما امین مرا تهدید کرد که ناچار شدم تلفن را قطع کنم.
شاکی افزود: خواهر امین چند ساعت بعد سر رسید و با تهدید گاز اشک‌آور مرا از خانه بیرون کرد و بدون این‌که به کسی حرفی بزنم به خانه برگشتم. از ترسم در این مدت سکوت کردم. اما در مدت یک سال و نیم مدام به این ماجرا فکر می‌کردم. حتی چندبار با امین تماس گرفتم و به او التماس کردم عکس‌ها و فیلم‌ها را به من برگرداند اما هر بار بهانه می‌آورد. دیگر تحمل این زندگی را نداشتم به همین خاطر شبانه مقابل خانه‌اش رفتم و به محض رو‌به‌رو شدن با او با هم درگیر شدیم تا این‌که پلیس سر رسید و هر دوی ما را به کلانتری منتقل کرد.سپس امین 35ساله که با قرار وثیقه آزاد بود، به دفاع پرداخت و اتهامش را منکر شد و صدف را یک دروغگو خواند .
وی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: صدف خودش سر فیلمبرداری حاضر شده بود و می‌گفت به بازیگری علاقه‌مند است. او به زور شماره‌ام را گرفت و چند بار با من تماس گرفت. او می‌گفت عاشقم شده و می‌خواست هر طور شده با من رابطه برقرار کند اما قبول نکردم. آخرین بار وقتی برای بردن زباله به بیرون از خانه رفته بودم او مقابل خانه ما آمده بود و مادربزرگم در را برایش باز کرده بود. وقتی او به داخل خانه رفت و متوجه غیبت من شد، عصبانی شد .
مرد جوان ادامه داد: وقتی به خانه برگشتم می‌خواست مرا به زور به داخل اتاق ببرد که قبول نکردم و داد و فریاد راه انداخت. تا این‌که همسایه‌ها رسیدند و او را به زور سوار ماشین کردند و با پلیس تماس گرفتند. صدف چون در برقراری رابطه با من ناکام مانده بود، چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است. حالا همه چیز برعکس شده و من در جایگاه متهم قرار گرفته‌ام. من به خاطر تهمت‌هایی که او به من زده از او شکایت دارم.
با پایان دفاعیات فیلمساز جوان، هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، وی را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و او را به خاطر رابطه پنهانی به ۹۹ ضربه شلاق و یک سال تبعید به منطقه بد آب و هوا محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها