سناریوی یک زن برای قتل شوهر سومش

زن جوان که متهم است با همدستی یک مرد شوهر سومش را کشته دیروز پای میز محاکمه ایستاد. در حالی که عامل جنایت به تشریح جزئیات قتل پرداخت، همسر مقتول منکر اظهارات او شد.
کد خبر: ۱۲۰۱۴۳۶

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از آبان‌ ۹۶ به دنبال شکایت یک مرد سالخورده در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مرد گفت چند روز است که پسرم به نام مصطفی ناپدید شده است. همسرش می‌گوید او به محل کارش رفته و بازنگشته، اما چند بار پسرم از تلفن همراهش با ما تماس گرفت و گفت به سفر شمال رفته است. هر بار صدای پسرم به خوبی شنیده نمی‌شد تا این که آخرین بار متوجه شدم پسرم پشت خط نیست و یک نفر سعی دارد صدای او را تقلید کند. گوشی پسرم دست یک نفر غریبه افتاده است.
با شکایت مرد سالخورده تلاش برای به دست آمدن سرنخی از مصطفی آغاز شد. 20 روز از این ماجرا گذشته بود که پلیس جسد‌سوخته یک مرد را در شریف‌آباد ورامین پیدا کرد. نشانی‌هایی که پدر مصطفی از وی داده بود با نشانی‌های جسد سوخته مطابقت داشت. به این ترتیب همسر مصطفی به نام سمیرا به سردخانه پزشکی قانونی رفت، اما ادعا کرد جسد متعلق به شوهرش نیست، اما وقتی پدر و برادر مصطفی با جسد ناشناس روبه‌رو شدند، گفتند جسد متعلق به مصطفی است.اظهارات عجیب سمیرا درباره جسد شوهرش شک پلیس را برانگیخت و باعث شد وی تحت بازجویی قرار بگیرد. این زن ادعا کرد از قتل شوهرش بی‌خبر است.
پلیس در گام دیگری از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی سمیرا پرداخت و به رابطه پنهانی او با یکی از همکارانش به نام پارسا پی‌ برد. پارسا و سمیرا از سال‌ها قبل در یک کارخانه تولید شیرآلات در باقرشهر با هم همکار بودند. به این ترتیب پارسا بازداشت شد و قتل را گردن گرفت .این متهم که متاهل و صاحب سه فرزند است در بازجویی‌ها گفت: به دستور سمیرا شوهرش را کشتم. این در حالی بود که سمیرا همچنان ادعا می‌کرد طراح نقشه قتل شوهرش نبوده و پارسا را نمی‌شناسد.
با تکمیل تحقیقات برای پارسا به اتهام قتل و برای سمیرا به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر شد و آنها دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد‌باقر قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان از طرف دختر ده ساله قربانی ـ که از همسر اول وی است ـ برای پارسا حکم قصاص خواست. پدر و مادر قربانی نیز تقاضای قصاص را مطرح کردند.سپس پارسا در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و سمیرا با هم همکار بودیم. او همیشه با من درددل و از بدرفتاری‌های شوهرش گلایه می‌کرد. سمیرا می‌گفت در دو ازدواج قبلی‌اش ناموفق بوده به همین خاطر با مصطفی ازدواج کرده، اما او هم مرد بد‌اخلاقی است و او را اذیت می‌کند. حرف‌های او باعث شد دلم برایش بسوزد. او از من سوء‌استفاده کرد. ابتدا قرار شد برای ادب کردن مصطفی ماشین او را بدزدیم تا به دردسر بیفتد، اما پس از مدتی منصرف شدیم. سپس سمیرا پیشنهاد قتل شوهرش را داد و اسلحه‌ای را که خریده بود به من داد شوهرش را بکشم.
وی ادامه داد: من طبق نقشه سمیرا، مصطفی را سوار ماشین کردم و به بهانه‌ای به حاشیه شریف‌آباد ورامین بردم. من آنجا او را با اسلحه کشتم و سپس جسدش را به آتش کشیدم. سمیرا به من گفته بود اگر شوهرش را بکشم با من زندگی تازه‌ای را آغاز می‌کند. به همین خاطر خام حرف‌های او شدم.
سپس سمیرا در جایگاه ویژه ایستاد و منکر اتهام معاونت در قتل شد. وی گفت: من دستور قتل شوهرم را نداده بودم و نمی‌دانم چرا پارسا شوهرم را کشت. به احتمال زیاد بین آنها اختلافی وجود داشته که پارسا شوهرم را کشته است.
در پایان هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها