رضا پورحسین، قائم‌مقام معاون سیمای سازمان صداوسیما در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفته است:
کد خبر: ۱۲۰۱۳۳۰

خود تلویزیون و اساسا سازمان صداوسیما هم از این حجم آگهی بازرگانی و مشارکت اسپانسرها در تولید برنامه‌ها راضی نیست.
آن میزان از بودجه‌ای که باید توسط دولت یا با تصویب مجلس به سازمان داده شود، به ما نمی‌رسد و تکلیف می‌کنند خود تلویزیون باید درآمدزایی داشته باشد. خود ما هم می‌دانیم این حجم از تبلیغات به عصبانیت مخاطب منجر می‌شود، ولی تکلیفی است که بر دوش سازمان گذاشته شده است.
شرایط اقتصادی سازمان این‌گونه اقتضا می‌کند که به این شیوه‌ها رفتار شود، ضمن این‌که شرایط اقتصادی کشور هم چندان مناسب نیست و ما هم تابع این شرایط هستیم و باید کمک کنیم از این شرایط عبور کنیم. بنابراین لاجرم صداوسیما به مشارکت و آگهی بازرگانی تن می‌دهد.
متخصصان و اهل فقه باید در زمینه قرعه‌کشی‌ها و جوایز تلویزیون اظهارنظر کنند که البته باید از مبادی رسمی کشور به دست ما برسد. با وجود این البته فعلا قرار است از کدهای دستوری (ستاره ـ مربع‌ها) استفاده نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها