پلیس پایتخت در جست‌وجوی دو مردی است که در جریان سرقت طلا از خانه مرد 63 ساله در محله گاندی او را با شلیک گلوله از پای در آوردند.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۹۶

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 10 و 30 دقیقه جمعه 23 فروردین امسال مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از قتل مرد 63 ساله در همسایگی خود در محله گاندی خبرداد. ماموران کلانتری گاندی برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شده و مشاهده کردند مرد 63 ساله صاحبخانه با شلیک یک گلوله به ناحیه سرش به قتل رسیده و در پاگرد راه پله‌های میان طبقه اول و دوم افتاده است. با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، اوهمراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا پا در محل جنایت گذاشتند. در جریان تحقیقات ماموران متوجه شدندکه همسر مقتول در زمان قتل در خانه حضور داشته است.
همسر مقتول به افسر تحقیق گفت: من و شوهرم در خانه بودیم و با هم حرف می‌زدیم که زنگ در آپارتمانمان به صدا در آمد. شوهرم به گمان این‌که پشت در همسایه مان است در را بازکرد. اما چند لحظه بعد او در حالی که بسیار دستپاچه شده و به اطراف نگاه می‌کرد وارد خانه شد و پشت سر او دو مرد که مسلح بودند وارد شدند. با دیدن آنها به شدت شوکه شده بودم. مردان مهاجم همسرم را به سمت محلی که من ایستاده بودم پرت کردند و با شوکر ضربه‌ای به او زدند که شوهرم بدحال شد. هر چه التماس کردم به من و شوهرم کاری نداشته باشید توجهی نکردند و فریاد می‌زدند هر چه پول و طلا دارم به آنها بدهم در غیر این صورت هردویمان را به قتل می‌رسانند. خیلی ترسیده بودم ازترس این‌که بلایی سرمان نیاید، طلاهایی که در خانه بود را به دو سارق مسلح دادم. آنها ما را به داخل اتاق انداختندو فرارکردند. با فرار دزدان مسلح شوهرم از آپارتمانمان بیرون رفت تا مانع فرار آنها شود و از همسایه‌ها کمک بگیرد. اما زمانی که او به پاگرد پله‌های میان طبقه دوم واول رسید از سوی سارقان هدف شلیک گلوله قرار گرفت. با صدای جیغ و فریادم همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون آمدندودنبال سارقان رفتند اما از آنها خبری نبود وفرار کرده بودند.
پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سارقان مسلح فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها