اونای امری و کارلو آنچلوتی در اولین سال حضور خود در آرسنال و ناپولی در لیگ‌های داخلی به موفقیت نرسیدند. ناپولی تمام تلاشش این است که تا پایان فصل در رده دوم سری A باقی بماند و آرسنال هم تنها هدفش کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد است.
کد خبر: ۱۲۰۰۳۵۲

بر همین اساس تنها امید و دلخوشی این دو تیم برای آوردن حداقل یک جام، بازی‌های لیگ اروپاست که مسابقات دور رفت مرحله یک‌چهارم آن امشب برگزار می‌شود و توپچی‌ها در خانه خود از شاگردان آنچلوتی پذیرایی می‌کنند.
این دو تیم فقط دو بار در تاریخ بازی‌های اروپایی رو‌در روی هم قرار گرفته‌اند که مربوط به مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل 14-2013 است که هر تیم در زمین خود بازی را با نتیجه 2 بر صفر به پایان رساند. عملکرد خوب آرسنال در بازی‌های اروپایی مقابل تیم‌های ایتالیایی، یکی از دلخوشی‌های هواداران این تیم به حساب می‌آید. این تیم در 16 بازی قبلی خود در خانه مقابل ایتالیایی‌ها 10 پیروزی و فقط 2 شکست را به ثبت رسانده است. اما عملکرد ناپولی در بازی‌های اروپایی خارج از خانه نقطه مقابل توپچی‌ها قرار دارد. این تیم در 9 بازی قبلی خود در زمین حریفان، 5 بازی را شکست خورده و تنها دو بازی را با پیروزی به پایان رسانده است. از سوی دیگر،اونای امری خیلی دوست دارد به موفقیت‌هایش در لیگ اروپا ادامه دهد. او که در سه فصل متوالی توانست با سویا به قهرمانی در این مسابقات برسد، بیش از هر مربی دیگری در دنیای فوتبال در این بازی‌ها سابقه مربیگری دارد. با انجام بازی امشب، او برای هفتادمین بار یک تیم را در لیگ اروپا هدایت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها