‌مدیر کل راه آهن یزد با اشاره به اقدامات راه‌آهن برای میزبانی مناسب و تردد ایمن مسافران نوروزی، از اختصاص یک رام جدید قطار در مسیر یزد – مشهد و بالعکس و تغییر ساعات ورود زوار یزدی به مشهد مقدس به ساعت 7:45 صبح خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۸۲۲۸
قطارهای یزد – مشهد در نوروز همه روزه شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، «سیدمصطفی داودی» از رشد 6 درصدی جابجایی مسافران توسط راه آهن یزد در سالجاری خبر داد و این عملکرد را برای امسال جابجایی بالغ بر یک میلیون و 200 هزار مسافر ذکر کرد.

وی اضافه کرد: روزانه هشت رام قطار مسافربری از مبدا یا به مقصد یزد بالغ بر سه هزار مسافر را جابجا می‌کنند.

به گفته‌ی این مسئول، علاوه بر این با توجه به قرار گرفتن یزد در مرکز جغرافیایی ایران، روزانه بالغ بر 150 هزار مسافر از استان‌های دیگر از مسیرهای ریلی راه اهن یزد خدمات ارائه می‌کنند.

داوودی به اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان یزدی در رابطه با قطارهای یزد – مشهد و بلعکس نیز گفت: علاوه بر ایجاد یک رام قطار دیگر در این مسیر با ظرفیت 450 مسافر که امکان تردد همه روزه‌ی مسافران این دو شهر را در ایام نوروز امسال فراهم کرده است، ضمن پیگیری‌های مستمر ساعت حرکت این قطار از یزد به 16:50 تغییر یافت تا زوار یزد به جای ساعت 4 صبح در ساعت 7:45 صبح به مشهد مقدس وارد شوند.

وی از اختصاص یک سالن از قطار تهران – یزد – بندرعباس و بالعکس که یک روز در میان تردد دارد به راه آهن یزد خبر داد و گفت: این سالن به ظرفیت 60 نفر برای مسافران استان یزد در این قطار اختصاص یافته است.

مدیر کل راه آهن یزد تاکید کرد: از آنجایی که یزد در چهارراه ریلی مرکز کشور واقع شده است، یکسری خدمات را همواره به قطارهای عبوری در این مسیر ارائه می‌دهد که در همین راستا نیز بهسازی نمازخانه‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی و سکوها و زیرگذرهای ایستگاه‌های راه‌آهن در محدوده ریلی استان برای میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی انجام گرفته است.

داودی در پایان نیز در مورد مطالبات دو ماهه نیروهای شرکتی راه آهن یزد نیز اظهار کرد: خوشبختانه بخشی از این مطالبات با رایزنی مدیران ستادی پرداخت شده و تنها مبلغ ناچیزی باقیمانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها