رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از نصب درختان آرزو مقابل فروشگاه‌های مطرح تهران خبر داد و گفت: ما این آرزوها را به یک درخت آویزان کرده و مقابل فروشگاه‌های بزرگ تهران نصب می‌کنیم تا مردم علاقه‌مند بتوانند آرزوی کودکان را برآورده کنند. ما اطلاعات این کودکان را در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۹۸۰۵۱



به گزارش ایسنا، سعید اوحدی با بیان این که برای برنامه‌های نوروزی از اوایل اسفند ستادی تشکیل شده، ادامه داد:‌ عید نوروز یک سنت ملی بوده که نماد انسجام خانواده است، بنابراین ۲۵ عنوان برنامه با ۱۶۰۰ اجرا در نوروز پیش‌بینی شده است.
وی با بیان این که برنامه استقبال از بهار را تحت عنوان فصل دل تکانی خواهیم داشت، عنوان کرد: ده عنوان برنامه برای استقبال از بهار پیش‌بینی کرده‌ایم که با برگزاری مهمانی لاله‌ها در پنجشنبه آخر سال و غبارروبی از شهدا در فرهنگسرای رضوان آغاز شد.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان این که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دیگر شهرداری مهر‌آیین است که براساس آن فراخوانی در سازمان فرهنگی و هنری ابلاغ شد که کارمندان، تکنیسین‌ها، کارمندان بخش فنی و... اعلام آمادگی کردند، گفت: داوطلبان از روز پنجشنبه به دیدار خانواده شهدا رفته و آنها را در تعمیرات ساختمانی و خانه‌تکانی کمک کردند و این برنامه تا ۲۹ اسفند ادامه دارد.
اوحدی با اشاره به این که از امروز چهار نوروزگاه سیار در قالب اتوبوس به مراکز پر‌تردد شهر رفته و برنامه‌های شاد و مفرحی در راستای استقبال از بهار اجرا می‌کنند، بیان کرد: همچنین دو عنوان کتاب را معرفی کردیم تا مردم در قالب طرح یک عید یک کتاب به مطالعه آن بپردازند و خلاصه‌نویسی‌های خود را در سایتی بارگذاری کرده و بعد از نوروز در قرعه‌کشی به بهترین‌ها جایزه داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها