قَند

اگر اهل تماشای مجموعه‌های تلویزیونی هستید شبکه آی‌فیلم می‌تواند پیشنهادهای خوبی برای شما داشته باشد. یکی از این پیشنهادها، مجموعه تلویزیونی طنز «علی‌البدل» است که از هفته پیش پخش آن آغاز شده و هر روز از ساعت 20 از این شبکه می‌توانید تماشا کنید.
کد خبر: ۱۱۹۶۳۴۳

داستان مجموعه علی‌البدل در روستایی تاریخی در منطقه کوهستانی و خوش آب و هوای خرم‌رود بین شهرهای همدان و تویسرکان (در این سریال از آن به عنوان ترقیون یاد می‌شود) به نام چشمه قل‌قل اتفاق می‌افتد که دو طایفه فرضی به نام آبیاری‌ها و آبناری‌ها در آن زندگی می‌کنند که از قدیم‌الایام در عین حال که کنار هم هستند، اختلافاتی با هم دارند که باعث شده آبادی رونق چندانی نداشته باشد و اهالی بیشتر درگیر اختلافات خود باشند. تا این که اهالی دو طایفه برای حل مشکلات روستا و اداره آن، شورایی تشکیل می‌دهند که عضوی به نام علی‌البدل دارد. او در عین این که عضو شوراست، اما حق رأی ندارد. ولی این بار خبری مبنی بر برنامه رئیس‌جمهور برای سفر به روستا، آرامش روستا را به هم می‌ریزد.
کارگردان: سیروس مقدم
بازیگران: مهدی فخیم‌زاده، محسن تنابنده، مهدی هاشمی، احمد مهران‌فر، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، مهسا باقری و عزت‌ا... رمضانی‌فر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها