پیشنهادهای جام‌جم از فیلم‌های آخر هفته رسانه ملی

«دشمن پشت دروازه‌ها»ی قاب کوچک

تلویزیون مثل همیشه برای آخر هفته، فیلم‌های سینمایی متفاوتی را آماده پخش کرده است. این آثار اعم از ایرانی، خارجی،‌ پویانمایی و... امروز و فردا 16 و 17 اسفند روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود. ما از میان آنها پیشنهادهایی برای شما داریم.
کد خبر: ۱۱۹۶۱۲۹

«سرداب خیابان هاتن گاردن» در شبکه یک
فیلم سینمایی «سرداب خیابان هاتن گاردن» به کارگردانی رونی تامپسون، پنجشنبه 16‌اسفند ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
قصه: جو که یک سارق سابقه‌دار است و تازه از زندان آزاد شده از طرف یک زن خلافکار و قدرتمند مجارستانی به نام ارزبرت مامور می‌شود تا گاوصندوق یک سرداب امن زیرزمینی را در خیابان هاتن گاردن لندن که کار بسیار دشواری است، سرقت کرده و الماس‌های مورد نظر ارزبرت را برایش بیاورد. جو که می‌داند این سرقت بسیار سخت و ناممکن است، سراغ چهار پیرمرد کارکشته و سابقه‌دار می‌رود تا به کمک آنها بتواند گاو صندوق را خالی کنند. آنها شروع به برنامه‌ریزی و تهیه وسایل مورد نیاز برای سرقت می‌کنند و در روز عید پاک که همه خیابان‌ها خلوت است و مردم در تعطیلات به سر می‌برند، نقشه خود را عملی می‌کنند. آنها موفق می‌شوند گاو‌صندوق را خالی کرده و هر‌یک سهم خود را از این سرقت دریافت کنند و... .
بازیگران: متیو گود، استفان مایر و جولی ریچاردسون
عبور «دونده» از شبکه 2
فیلم تلویزیونی «دونده» به کارگردانی اصغر هاشمی، پنجشنبه 16 اسفند ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
قصه: بهرام مردی ساده، خوش باور و بسیار خانواده‌دوست است که پس از گذشت سه سال از ازدواجش می‌خواهد همسرش گیسو را با خودرویی که با مشکلات فراوان خریده به ماه عسل ببرد. وقوع یک حادثه غیرمنتظره که به تعویض ماشین او منجر می‌شود، سرنوشت سفر را دچار تغییرات فاحشی می‌کند... .
بازیگران: هومن سیدی، خاطره حاتمی، هوشنگ حریرچیان، پری کربلایی و رضا رویگری.
ماجرای«رالف خرابکار» برای آخر هفته
انیمیشن سینمایی «رالف خرابکار» به کارگردانی ریچ مور، پنجشنبه 16 اسفند ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
قصه: رالف شخصیت بد یک بازی رایانه‌ای است که می‌خواهد همانند شخصیت خوب بازی که فلیکس نام دارد، یک قهرمان محبوب باشد. اما مشکل اینجاست که هیچ‌کس آدم بدها را دوست ندارد. او تصمیم می‌گیرد هر طور شده به آرزویش برسد، اما در این راه کل دنیایی را که در آن است دچار اختلال می‌کند ولی...
آخرین اثر پل واکر در شبکه 3
فیلم سینمایی «سریع و خشن 7» به کارگردانی جیمز ون، پنجشنبه 16 اسفند ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
قصه: برادر شا که توسط دومینیک و تیمش متوقف شد، برای انتقام از او دست به کار می‌شود. آنها در می‌یابند شا با دزدیدن یک هکر قصد دارد یک سامانه جاسوسی فوق‌سری را در دست بگیرد که با آن می‌تواند کارهای مخرب زیادی انجام دهد و... .
بازیگران: وین دیزل، پل واکر و داینی جانسون
«فریب بزرگ» در شبکه 4
فیلم سینمایی «فریب بزرگ» به کارگردانی دون مک کلر، پنجشنبه 16 اسفند ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
قصه: در یک بندر کوچک بیشتر مردم بیکار هستند و افراد بسیاری به شهر مهاجرت کرده‌اند. یکی از اهالی که به این بندر به‌عنوان زادگاهش علاقه دارد، تلاش می‌کند رونق گذشته را به این بندر بازگرداند. برای این منظور هیچ راهی ندارد جز این‌که مسؤولان را برای احداث یک کارخانه ترغیب کند، اما بندر آنها پزشک ندارد و اجازه احداث کارخانه نیز منوط به اقامت تمام وقت در بندر است. قرار است یک پزشک جوان فقط برای یک ماه به آنجا بیاید که...
بازیگران: برندان گلیسون و تیلور کیتچ.
چشیدن «طعم شیرین خیال» با شبکه شما
فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی، جمعه 17 اسفند ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.
قصه: شیرین قناد دختر یک خانواده قناد است. او دانشجویی است که ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با استاد دانشگاهش را که در دل طبیعت درس‌هایی درباره محیط زیست به آنها آموزش می‌دهد، روایت می‌کند. از قضا این استاد ساده دل عاشق شیرین می‌شود و شیرین نیز که دوست دارد با استادش ازدواج کند همه خواستگارهایش را رد می‌کند. استاد فکر ساخت خانه‌ای می‌افتد که در مصرف انرژی بهینه و کم مصرف باشد و از انرژی‌های طبیعی استفاده کند، اما... .
بازیگران: شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه و مهدی حسینی بجستانی.
ویراژ «ماشین‌ها 3» در شبکه کودک
فیلم سینمایی «ماشین‌ها 3» به کارگردانی برایان فی، جمعه 17 اسفند ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.
قصه: مک‌کوئین رعدآسا عنوان قهرمانی خود را در خطر می‌بیند، چرا که به تازگی ماشین‌های نسل جدیدی وارد بورس قهرمانی شده‌اند؛ رقیبان سرسختی چون بریچ یاردلی، بابی سویفت و جکسون استورم و این زنگ خطری است که او خود را بیش از پیش آماده رقابت کند. مک‌کوئین قصد دارد به همه ثابت کند هنوز هم بهترین ماشین مسابقه در جهان است، در این راه ...
تماشای «دنیای ژوراسیک» از شبکه امید
فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک» به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا، جمعه17 اسفند ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه امید پخش خواهد شد.
قصه: دایناسور غول‌پیکری که از دی‌ان‌ای‌ تی‌رکس جیگانوتوسور و کایناتورز به وجود آمده بود همه راپترها را کشته و تنها یک راپتر به نام بلو باقی می‌ماند. در نهایت کلر که دیگر دید زور راپتورها به به ایندامینوس رکس نمی‌رسد به سمت قفس و محل نگهداری تی‌رکس رفته تا آن را آزاد کند تا شاید بتواند جلوی هیولای بزرگ‌تر از خودش را بگیرد. تی‌رکس و ایندامینوس رکس که پنج متر از تی‌رکس بزرگ‌تر بود به جنگ سختی مشغول شدند که...
«پشت پرده مه» در افق
فیلم سینمایی «پشت پرده مه» به کارگردانی پرویز شیخ طادی، جمعه 17 اسفند ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه افق پخش خواهد شد.
قصه: داستان این فیلم در مورد کودکی ناشنواست؛ مرتضی که پدرش را از دست داده، در روستایی با مادرش زندگی می‌کند. او دانش‌آموز درسخوانی نیست و در برخورد با آموزگار بداخلاق مدرسه، کاملا بی‌انگیزه می‌شود. در ادامه وقتی همکلاسی‌های مرتضی او را از قصد ازدواج معلم با مادرش آگاه می‌کنند، او نسبت به مادر خود و آموزگار بدبین می‌شود و...
بازیگران: جهانگیر الماسی، رزیتا غفاری، علیرضا شیخ‌الاسلامی و فاطمه طاهری.
«دشمن پشت دروازه‌ها» از شبکه نمایش
فیلم سینمایی «دشمن پشت دروازه‌ها» پنجشنبه 16 اسفند ساعت 11 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
قصه: در پاییز ۱۹۴۲ ارتش آلمان نازی تا پشت دروازه‌های استالینگراد پیشروی کرده و سعی در تصرف شهر دارد. در سوی دیگر، واسیلی زایتسف تک تیرانداز ماهر روسی با حمایت دانیلف افسر تبلیغات به یک قهرمان محلی تبدیل می‌شود، اما با آمدن سرگرد کونیگ آلمانی که یک تیرانداز زبده است، مهارت او به چالش کشیده می‌شود. در حالی که دامنه جنگ گسترده‌تر می‌شود، میان این دو نیز جدالی شخصی درمی‌گیرد و هر کدام سعی می‌کنند دیگری را هدف گلوله قرار دهند. در نهایت واسیلی برنده این دوئل می‌شود.
بازیگران: جود لا، اد هریس، جوزف فاینز، باب هاسکینز، ریچل وایس و ران پرلمن.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها