علیرضا جهانبخش هنوز برای برایتون گل نزده است. او فصل گذشته در لیگ هلند معمولا در بازی‌های آلکمار گل می‌زد. به معنی دیگر اگر او گل نمی‌زد، عجیب بود.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۰۸

در انگلیس اما هنوز پای علیرضا به گلزنی باز نشده است. در دیدار با هادرسفیلد، علیرضا یک شوت فوق‌العاده زد و خیلی بدشانس بود که تبدیل به گل نشد. ضربه علیرضا به تیر دروازه برخورد کرد و با بدشانسی تمام به گلر حریف رسید. علیرضا در این باره به جام‌جم می‌گوید: «دیگر این بدشانسی‌ها در فوتبال هست. اگر ضربه‌ام چند سانتی‌متر پایین‌تر بود تبدیل به گل می‌شد، ولی این اتفاق رخ نداد. خودک واقعا فکر کردم توپم گل می‌شود. حتی کمی زیر طاق خورد، ولی این چیزها در فوتبال طبیعی است. گاهی توپت گل می‌شود و گاهی هم نمی‌شود.»
علیرضا در فوتبال هلند از این شوت‌ها زیاد می‌زد. او در این باره توضیح می‌دهد: «فوتبال هلند و انگلیس تفاوت زیادی دارند. طبیعتا در آنجا من آزادتر بودم. از سویی دیگر می‌دانید که بهترین‌ها در انگلیس جمع هستند. بازی‌ها فیزیکی است و مدافعان بسیار قدرتمند هستند. من تلاش کردم تا از نظر فیزیکی قوی‌تر شوم و بتوانم خودم را با شرایط جدید وفق بدهم. خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفته، ولی به زمان بیشتری نیاز دارم.»
جهانبخش کی می‌تواند گلزنی کند؟ علیرضا در این باره می‌گوید: «قطعا دوست دارم پایم به گلزنی باز شود. بدشانسی بود که در بازی قبلی گل نزدم. خودم می‌دانم که اینجا توقعات از من بالاست. به هر حال فصل گذشته آقای گل لیگ هلند شدم. تلاشم را می‌کنم. منتهی مصدومیتی داشتم که خیلی من را عقب انداخت. الان در تلاش هستم و می‌خواهم در بهترین فرم باشم. ان‌شاءا... در بازی‌های بعدی بتوانم هم گل بزنم و هم بازی‌های خوبی انجام دهم. از مردم ایران هم تشکر می‌کنم، چون می‌دانم برای موفقیت من کلی دعا می‌کنند. امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها