رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز که آخرین رده‌بندی پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان در سال جاری به حساب می‌آید در حالی منتشر شد که با صعود قابل توجه نمایندگان کشورمان همراه بود. رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز مربوط به ماه مارس است.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۵۲

در این رنکینگ و در رده سنی بزرگسالان نیما عالمیان با کسب ۶۳۲۹ امتیاز و ارتقای یک پله‌ای به جایگاه ۶۲ رسید و نوشاد عالمیان دارنده مدال ارزشمند بازی‌های آسیایی جاکارتا با کسب ۶۱۴۶ امتیاز از جایگاه ۶۷ به رتبه ۶۶ ارتقا یافت. در بخش بانوان نیز مهشید اشتری همچنان صدرنشین است.
وی در فهرست جدید با یک پله صعود به رتبه ۱۷۲ ارتقا یافت. ندا شهسواری هم با ۴ پله صعود نسبت به ماه گذشته در جایگاه ۱۸۰ دنیا قرار گرفت. در رده سنی نوجوانان و در بخش پسران نیز نوید شمس با دو پله صعود؛ رتبه ارزشمند ۷ دنیا را از آن خود کرده است. در بخش جوانان هم امین احمدیان جایگاه پنجمی خود را تثبیت کرد. البته در این بخش رادین خیام نفر دوم ایران در فهرست رنکینگ جهانی جوانان، با دو پله سقوط نسبت به ماه قبل در رتبه ۶۲ قرار گرفت. در بخش دختران جوان نیز شیما صفایی با صعود ارزشمند ۳۶ پله‌ای از جایگاه ۲۲۳ به ۱۸۷ ارتقا پیدا کرد.همچنین امیر حسین هدایی نیز در رده سنی زیر ۲۱ سال با کسب ۷۷۳ امتیاز و صعود ارزشمند ۸۳ پله‌ای، از جایگاه ۲۸۱ به ۱۹۸ ارتقا یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها