مینی‌سریز«جناب قاضی» از برایان کرانستون، بازیگر مشهور تلویزیونی در نقش اصلی خود استفاده می‌کند. مجموعه پربیننده «زدن به سیم آخر/ برکینگ بد» که برای نجات خانواده‌اش وارد دنیای مواد مخدر شده بود، این بار در قالب یک قاضی دادگاه جلوی چشم بینندگان قاب کوچک ظاهر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۴۲۳۹


این درام پرتنش دادگاهی را شبکه اچ‌بی‌او تهیه می‌کند و کلید فیلمبرداری‌اش تا دو ماه دیگر زده می‌شود. کرانستون در حالی قرارداد بازی در این مینی‌سریز را امضا کرده که این روزها بیشتر درگیر پروژه‌های سینمایی است. اما او به خبرنگاران کنجکاو گفته داستان جناب قاضی و شخصیت او در آن، به قدری جذاب بوده که نتوانسته بازی در مجموعه را قبول نکند.
در داستان جناب قاضی، کرانستون یک قاضی کارکشته و عادل است که در دو‌راهی عدالت و علایق شخصی و خانوادگی قرار می‌گیرد. زمانی که پسر نوجوان این قاضی درگیر یک موش و گربه‌بازی خطرناک می‌شود، قاضی عادل باید تصمیم بگیرد بین قانون و دور زدن قانون، یکی را انتخاب کند.
منتقدان هنری باتوجه به کارنامه هنری کرانستون، به این نکته اشاره می کنند که فیلمنامه غالب کارهای او مضمونی عدالت خواهانه دارد و شخصیتی که او در آنها بازی می کند، مردی است که تحت شرایط سخت زندگی خود باید تصمیمات بزرگی برای خود و خانواده اش گرفته و در عین حال، عدالت را زیر پا نگذاشته و قربانی
نکند. /اسکرین اینترنشنال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها