jamejamnashriyat
کد خبر: ۱۱۹۳۵۹۸   ۲۹ بهمن ۱۳۹۷  |  ۰۰:۰۱

شنای سوئدی یکی از بهترین حرکات ورزشی است که به هیچ وسیله ورزشی نیاز نداشته و تقریبا تمام عضلات بالاتنه را درگیر می‌کند.

به گزارش فارس، شما چه تعداد شنای سوئدی می‌توانید انجام دهید؟ جالب است بدانید تعداد انجام این ورزش اطلاعاتی را درباره سلامت شما می‌دهد.
طبق تحقیقات جدید، مردانی که می‌توانند 40 تا شنای سوئدی انجام دهند، 96 درصد خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهند، به گونه‌ای که این نوع ورزش باعث می‌شود قلب سریع‌تر کار کند و خون بیشتری به بافت‌های عضلانی پمپاژ شود. بنابراین انجام این حرکت بر کار کرد قلب و عروق نیز تاثیرگذار است.
از طرفی افرادی که مدت زیادی را پشت میز می‌نشینند دارای عضلات بالاتنه ضعیف هستند و باید شنای سوئدی را در برنامه خود قرار دهند.از دیگر مزایای این ورزش می‌توان به کاهش احتمال پوکی استخوان اشاره کرد.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
باید کار کرد

باید کار کرد

خلوت، مقدمه تفکر است و تفکری مستحسن است که دعوت به خیر کند. اگر امسال که مردم به واسطه شرایط ویژه ناشی از کرونا، مثل سال گذشته بیشتر در خانه‌هایشان هستند، از این فرصت استفاده کنند و در راه خدا و اهل بیت(ع) خادم‌تر باشند، می‌توان گفت این خانه‌نشینی و خلوت، خلوتی مطلوب بوده است.

پلی برای پیروزی

پلی برای پیروزی

۳۳ سال قبل در ۲۹ فروردین ۱۳۶۷، ناوگروهی از نیروی دریایی ارتش در مقابله با ناوگان دریایی آمریکا در آخرین ماه‌های جنگ تحمیلی هشت ساله، دچار ضربات سنگینی شد.

مدیریت کرونا، ویروسی شد

مدیریت کرونا، ویروسی شد

این روزها شاهد نزاع بین وزیر بهداشت و درمان، سعید نمکی و رئیس‌جمهوری، حسن روحانی در مسائل مربوط به بحران کرونا هستیم.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

پیشخوان

بیشتر