شنای سوئدی یکی از بهترین حرکات ورزشی است که به هیچ وسیله ورزشی نیاز نداشته و تقریبا تمام عضلات بالاتنه را درگیر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۳۵۹۸

به گزارش فارس، شما چه تعداد شنای سوئدی می‌توانید انجام دهید؟ جالب است بدانید تعداد انجام این ورزش اطلاعاتی را درباره سلامت شما می‌دهد.
طبق تحقیقات جدید، مردانی که می‌توانند 40 تا شنای سوئدی انجام دهند، 96 درصد خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهند، به گونه‌ای که این نوع ورزش باعث می‌شود قلب سریع‌تر کار کند و خون بیشتری به بافت‌های عضلانی پمپاژ شود. بنابراین انجام این حرکت بر کار کرد قلب و عروق نیز تاثیرگذار است.
از طرفی افرادی که مدت زیادی را پشت میز می‌نشینند دارای عضلات بالاتنه ضعیف هستند و باید شنای سوئدی را در برنامه خود قرار دهند.از دیگر مزایای این ورزش می‌توان به کاهش احتمال پوکی استخوان اشاره کرد.

ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها