آخر هفته است و دل‌هایمان هم آخر هفته‌ای شده. درست مثل خیلی‌های دیگر منتظریم پنجشنبه را استراحت کنیم و دوباره از روز جمعه پرانرژی برگردیم به روزنامه. البته چه بگوییم که این حال و هوای خاص جناب اسفندماه هم بی تاثیر نیست در این‌که همه ما فاز بهار را بگیریم و دلمان کمی استراحت بخواهد. اصلا اسفند که می‌رسد انگار خود نوروز آمده و... دیگر نگوییم برایتان که خودتان بهتر از ما می‌دانید این معادله‌های آخرسال و آمدن بهار و... چه شیرین است و ... بگذریم.
کد خبر: ۱۱۹۳۲۶۴

امروز هم گزارش داریم، چه گزارش‌هایی. این گروه فرهنگ و هنر و همیشه فعال گشته و کلی سوژه و اتفاق جذاب برایتان پیدا کرده تا آخر هفته‌ای بخوانید و لذت ببرید.
صفحه 9 امروز را خوب بخوانید. هر قدر هم اهل تفریحـــــــــات فرهنگـــــــــی نباشید، سینمارو که هستید! رفته‌ایم سراغ فیلم‌های اکران نوروزی و آنها را بررسی کرده‌ایم. حتما شما هم کارگردان و بازیگرهای محبوب خودتان را دارید و می‌توانید از همین حالا به فکر باشید که در ایام نوروز لابه لای برنامه‌های دید و بازدید دست خانواده و دوست و آشنا را هم بگیرید و سری به سینما بزنید. اصلا سینما رفتن خودش یک جور تجربه سفر است. فکرش را بکنید، می‌روید گوشه سینما می‌نشینید و با فیلمی که تماشا می‌کنید یک گوشه از جهانی را که شاید فرصت تجربه‌اش را نداشته باشید، سیر می‌کنید.
و اما صفحه 10. علی رحیمی پرداخته به نمایش «خورشید از حلب طلوع می‌کند» ساخته کورش زارعی که در جشنواره تئاتر فجر هم روی صحنه می‌رود. او بررسی کرده این اثر نمایشی چه کیفیتی دارد و به چه موضوعاتی پرداخته است. همین‌طور در این صفحه مثل همیشه کلی خبر جذاب از عرصه فرهنگ و هنر انتظارتان را می‌کشد.
سینمایی‌ها هم امروز هرچند کلی آگهی دارند، اما دست‌شان پر است. ساناز قنبری خبرنگار این حوزه که حسابی هم به سوژه‌ها و انتخاب‌هایش حساس است، رفته سراغ غلامرضا رمضانی، کارگردان تنها فیلم ویژه گروه سنی کودک که این روزها روی پرده است؛ «ضربه فنی». صفحه 11 امروز را که بخوانید با این گفت‌وگوی خوب و جذاب قنبری روبه رو خواهید شد.
سینمای جهان هم که هر هفته پنجشنبه‌ها در صفحه 12 انتظارتان را می‌کشد. جناب کیکاووس‌خان زیاری رفته سراغ جذاب‌ترین و بهترین خبرهای این حوزه. بالاخره او از روزنامه‌نگاران پیشکسوت این حوزه محسوب می‌شود و کارش درست است. این را هم بگوییم که زیاری پیشکسوتی جوان محسوب می‌شود، از بس روحیه خوب و شادی دارد، البته این را در نوشته‌ها و نگاهش به خبرها هم می‌توانید خوب ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها