مدیرکل امور مالی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی 50 درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت: عیدی بقیه بازنشستگان نیز طی روزهای آینده و به براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۵۸

پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان تامین اجتماعی، یونس کریم نژاد روز چهارشنبه اظهار داشت: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ح – خ – د - ذ – ر - س – ش – ط – ظ – ع – غ – ف– ق – ک – گ – ل – م – ن – و – ه – ی» آغاز می شود در اولین روز اسفند پرداخت شد.

وی ادامه داد: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ج – ز – ژ – ص – ض» شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می شود.

کریم نژاد افزود: بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و نام خانوادگی آنها با حروف «ب - پ – ت – ث – چ» شروع می شود نیز عیدی خود را در روز چهارم اسفند دریافت می کنند.

مدیرکل امور مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک ها دریافت می کنند نیز در روز 5 اسفند عیدی دریافت می کنند.

کریم نژاد گفت: بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف «الف» شروع می شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا 2000 نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز 6 و 7 اسفند دریافت خواهند کرد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی پیشتر در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود که هیچ مشکلی برای پرداخت عیدی به مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان وجود ندارد و به محض اعلام مبلغ آن از سوی دولت پرداخت می شود.

به گفته وی، حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمامن تامین اجتماعی مورد نیاز است.

سازمان تامین اجتماعی به حدود سه میلیون بازنشسته و مستمری بگیر عیدی پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها