امروز چی داریم؟

عقاب‌های فرهنگ

بعد از اتمام فصل پاییز و فرا رسیدن زمستان و بعد هم ترافیک رویدادهای فرهنگی و هنری و جشنواره پشت جشنواره و به شماره افتادن نفس خبرنگارهای فرهنگی و ترافیک روزهای مانده به عید و طرح ترافیک و زمستانی و بهار شدن ساعت به ساعت هوا و دفاع موفقیت‌آمیز پایان‌نامه کارشناسی ارشد، یکی از اعضای گروه فرهنگی و خرج و برج‌های دم عید و افول یکباره سوژه‌های فرهنگی و صف‌های کیلومتری خرید گوشت با قیمت دولتی و برگزاری نشست کشورهای علیه ما در ورشو و قس علی هذا توقع دارید ما همچنان در صفحات فرهنگی با یک تنور داغ در صفحات فرهنگی در خدمت‌تان باشیم و از رمق نیفتیم؟!
کد خبر: ۱۱۹۲۵۵۵

خب شما می‌توانید و حق دارید که چنین توقعی داشته باشید و طبعا مایی که خبرنگار شده‌ایم و آن هم خبرنگار و روزنامه‌نگار حوزه فرهنگ که نام و نان چربی ندارد، دندِمان نرم و باید از کار و بارمان بر بیاییم و از زیر سنگ هم که شده سوژه پیدا کنیم و کم‌فروشی نکنیم. الغرض که امروز هم در خدمت‌تان هستیم و هیچ‌کدام از عوامل ارضی و سمایی که در بند قبل آنها را مطرح کردیم، دلیل نشده که ذره‌ای و کمتر از ذره‌ای از صفحات فرهنگی کم بگذاریم و نبض این صفحات را بیندازیم.
آقا رضای یزدانی را که یحتمل می‌شناسید و معرف حضور هستند. عارضیم به حضور شما که آقا رضای ما با آن صدای زخم و زیلی خودش که امضایش هم محسوب می‌شود، دست به یک حرکت عجیب و غریب زده. خواننده جوان‌پسند ما که صدایش پای فیلم‌های مسعود آقای کیمیایی هم هست در مراسم اکران خصوصی فیلم «ماموریت غیرممکن» با یک فروند عقاب حاضر شده. همین هم باعث شد تا آذر مهاجر که مثل عقاب توی حوزه فرهنگ چشم می‌چرخاند، همین را قلاب یک گزارش کند و برود سراغ این قضیه با‌مزه که چرا آقا رضا با حیوان خانگی خودش راهی یک مکان عمومی شده. مهاجر از خبرنگاران باتجربه گروه با قلم بانمکی سراغ این قضیه رفته که خواندن گزارش را جذاب کرده است.
صفحه سینمای امروز هم با قلم ساناز قنبری نوشته شده که بعد از یک ماراتن سخت و نفسگیر در روزهای جشنواره، حالا صفحه را به تنظیمات کارخانه برگردانده. قنبری اما سوژه‌اش را دوباره از جشنواره انتخاب کرده و هنوز بی‌خیال موضوع نشده. خبرنگار کاربلد سینمایی گروه رفته سراغ این موضوع که بفهمد در ایام جشنواره در سینماهای مردمی چه خبر بوده و استقبال در این سینماها چطور بوده و نسبت به سال‌های قبل رشد یا این‌که نزول را تجربه کرده. قنبری برای گزارش خودش سراغ دو نفر از سینماداران مهم تهران رفته و بی‌کنتور از آنها اطلاع گرفته.
این گزارش را هم در صفحه 11 بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها