کد خبر: ۱۱۹۰۵۱۷
در سفرهای نوروزی کجا اقامت کنیم

تا روزهای پر از شور‌وحال نوروز مدت زیادی باقی‌نمانده و بهتر است اگر قصد سفر دارید از الان به فکر انتخاب نوع اقامتگاه، برای سفری که در پیش دارید، باشید. انتخاب نوع اقامتگاه بستگی به سلیقه و بودجه دارد اما تمام اقامتگاه‌ها باید شرایطی مانند دسترسی آسان به مراکز گردشگری، محله امن و آرام، قیمت مناسب، نظافت قابل قبول و در نهایت میزبان خوش‌برخود را داشته باشند. البته در کنار تمام این شرایط هر اقامتگاهی باید در صورت لزوم امکانات آشپزی مانند اجاق گاز، یخچال و ظرف‌و‌ظروف داشته باشد که اگر مسافران تمایل به آشپزی دارند مشکلی نداشته باشند.

اقامتگاه مناسب برای سفرهای طولانی

اگر سفری طولانی در پیش دارید اقامت در یک هتل آپارتمان، با توجه به امکانات کافی‌ای که دارد، مناسب است. اکثر هتل آپارتمان‌ها امکان آشپزی، حمام و سرویس بهداشتی مجزا، حس خوب شبیه به خانه، قیمت مناسب و سیستم سرمایشی و گرمایشی مطبوعی دارند و از نظر اقتصادی هم از هتل‌ها ارزانتر هستند. به‌عنوان مثال می‌توان با اقامت در هتل آپارتمان تبریز بیشتر جاذبه‌های گردشگری این شهر را دید و خاطرات خوبی را از سفر ساخت.

اقامتگاه مناسب برای سفرهای کوتاه مدت

ممکن است قصد داشته باشید در طول تعطیلات نوروز چندین شهر را ببینید و در هر‌کدام از آن‌ها اقامت کوتاه مدتی داشت. یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت یک یا دو روزه آپارتمان‌ها هستند. برخی از آپارتمان‌ها مبله‌ هستند و همچنین تخت‌خواب یا رختخواب کافی دارند.

همچنین آشپزخانه‌های مجهزی دارند که امکان پخت‌و‌پز و نگهداری غذا فراهم شده است و حتی دیگر نیازی به همراه داشتن ظرف‌ و‌ ظروف نیست. مثلا می‌توان با اجاره روزانه آپارتمان در اصفهان به مدت یک یا دو روز در طول سفر استراحت دلچسبی داشت و به‌راحتی از آثار تاریخی آن دیدن کرد.

اقامتگاه مناسب برای سفرهای اقتصادی

سفرهای ارزان قیمت یکی از بهترین سفرهایی است از نظر اقتصادی برای هر بودجه‌ای مناسب است. اگر قصد دارید هم ارزان سفر کنید و هم امکانات رفاهی مناسبی داشته باشید و محل اقامت‌تان امنیت خوبی داشته باشد اقامت در هتل آپارتمان‌ انتخاب خوبی است. می‌توان به راحتی با اجاره هتل آپارتمان در کرمانشاه بیشتر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر را دید و خاطرات خوشی را از نوروز ۹۸ در ذهن خود ثبت کرد.





newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها