هنوز پروفسور واکنشی نشان نداده است

پیشنهاد رسمی سعودی‌ها به برانکو

تیم فوتبال پرسپولیس در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال الاهلی عربستان همگروه شده و این در حالی است که «پابلو گوید» سرمربی آرژانتینی این تیم شرایط خوبی در الاهلی ندارد و حتی بعضی از رسانه‌های عربستان، از برکناری این مربی طی روزهای آینده خبر می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۸۹۷۸۰

از طرف دیگر مسؤولان باشگاه الاهلی عربستان به دنبال پیدا کردن جایگزین برای سرمربی آرژانتینی خود هستند و به همین دلیل پیشنهاد کتبی و رسمی خود را به برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم پرسپولیس اعلام کرده‌اند تا او راهی عربستان شود. این در حالی است که برانکو در ابتدای این فصل قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و تا پایان فصل بعدی با این تیم قرارداد دارد. او این روزها در انتظار آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر است و قرار است روز چهارشنبه تیمش را به مصاف پدیده مشهد بفرستد.پیشنهاد کتبی که چهارشنبه‌شب برای سرمربی پرسپولیس ارسال شده سومین پیشنهاد مسؤولان باشگاه الاهلی عربستان به برانکو است.
سرمربی کروات پرسپولیس سابقه مربیگری تیم الاتفاق عربستان را در کارنامه دارد و با این تیم حتی به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم رسید که البته مقابل استقلال تهران شکست خورد و به مرحله گروهی راه پیدا نکرد. پرسپولیس و الاهلی عربستان باید در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند. این دو تیم سال گذشته هم در دو بازی مرحله حذفی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که بازی اول 2بر2 مساوی شد اما در بازی برگشت تیم پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک از سد این تیم گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها