پدر و پسری که به خاطر اختلاف مالی مرد 26 ساله را به قتل رسانده بودند، در جریان تحقیقات پلیس ساوجبلاغ دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۸۹۶۷۴

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با ناپدید شدن مرد جوانی در دستور کار پلیس شهرستان نظرآباد قرار گرفت. برادر این مرد با مراجعه به پلیس با طرح شکایتی گفت: دو روز قبل برادرم از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت در این مدت هم تلاش ما برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
پس از این شکایت پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شد و ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که شاکی دوباره به ماموران مراجعه کرد و مدعی شد؛ دو نفر از آشنایانمان با کارت بانکی برادرم به من مراجعه کرده و عنوان کردند کارت را پدر و پسری به نام احمد و رضا گرفته‌ و خواسته‌اند موجودی 80 میلیونی کارت را خرج کنند .
پس از این ادعا احتمال قتل یا گروگانگیری مطرح شد و ماموران ابتدا رضا را دستگیر کردند. او در تحقیقات با افشای راز قتل مرد جوان گفت: از مرد جوان طلبی داشتیم، اما او طلبش را پرداخت نمی‌کرد. به همین خاطر او را صبح روز حادثه به بهانه‌ای به اطراف روستایی در ساوجبلاغ کشانده و زمانی که مقاومت کرد، پدرم با شلیک گلوله او را کشت. بعد هم کارت بانکی‌اش را سرقت کرد.
سرهنگ علی سلیمانی، رئیس پلیس شهرستان نظر آباد در این باره گفت: پس از اعتراف پسر جوان، متهم اصلی هم دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. عامل اصلی جنایت در ادامه اعتراف کرد، اسلحه را بعد از قتل در یک دامداری در نزدیکی محل قتل مخفی کرده و جسد را هم در کوه‌های اطراف ساوجبلاغ دفن کرده است. بعد هم برای فاش نشدن راز قتل، کارت بانکی را به یک نفر از بستگانش داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها