خب همان‌طور که احتمالا در جریان هستید و زینب مرتضایی‌فرد در گزارش همین صفحه ذکر کرده، 29 آذر سالمرگ مرحوم ناصر عبداللهی است. خواننده‌ای که احتمالا خیلی‌ها با او نوستالژی دارند. ایضا همان‌طور که در همان گزارش برایتان نوشته حتما در جریان هستید که برای پنجشنبه یک تدارک شب یلدایی در صفحات فرهنگی داریم و قرار است حسابی دور هم باشیم.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۰۷

به همین جهت مناسب دیدیم صفحه یادبود مرحوم عبداللهی را امروز برویم که هم یادی از آن مرحوم کرده باشیم و هم دورهمی شب یلدایی فرهنگی‌مان را فردا داشته باشیم. با این مقدمات در همین صفحه می‌توانید چند خاطره و یادبود از مرحوم عبداللهی را مرور کنید. زینب مرتضایی‌فرد هم سراغ چند نفر از هنرمندان و موزیسین‌ها و شعرا رفته و درباره آن مرحوم به گفت‌وگو نشسته. تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که علی آقای جوادی، دبیر کارکشته سرویس ورزشی جام‌جم هم از رفقای شفیق مرحوم عبداللهی بوده و با او ارتباط داشته. از جوادی هم خواستیم برای این کار کمک حال فرهنگی باشد و حاصلش شد همین صفحه 9 امروز.
امسال بازار چهلمین سالگرد انقلاب داغ است. حساب و کتاب هم بکنید می‌بینید دقیقا 40 سال از سال 57 می‌گذرد. به همین مناسبت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در حال اجراست یا قرار است اجرا شوند. یکی از اینها یک نمایش عکس از روزهای انقلاب است از یک عکاس کارکشته و این کاره. ما هم در صفحه 10 رفتیم سراغ این نمایشگاه و راجع به آن صحبت کردیم و حرف زدیم.
بچه‌های صفحه سینما هم امروز با دست پر آمده‌اند. حتما در جریان هستید که دست سینمای ایران از اسکار بخش غیرانگلیسی‌زبان خالی ماند و راه به جایی نبرد. همین هم باعث شد سینمایی‌های جام‌جم بروند توی نخ این قضیه که نماینده ایران نسبت به دیگر فیلم‌ها چه چیزی کم داشت که حضرات آکادمی اسکار به آن وقعی ننهادند و رفتند سراغ دیگر فیلم‌ها.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها