داستانی که در آمریکا رخ می‌دهد

همکاری مشترک شاهرخ و کاجول

اعلام خبر همبازی شدن شاهرخ‌خان و کاجول در قسمت دوم درام پرفروش «هندی مدیوم»، جنجالی در هند به راه انداخته است. این دو بازیگر طی دو دهه گذشته در بیش از پنج فیلم بسیار موفق سینمای هند، در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند. حضور این دو در فیلم هنوز قطعی نشده و دینش ویجان تهیه‌کننده آن گفته در حال مذاکرات فشرده با آنهاست. او اظهار امیدواری کرده که بتواند نظر مساعد شاهرخ و کاجول برای بازی در فیلمش را جلب کند.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۲۸

خبرهای رسیده حکایت از آن می‌کند که این دو بازیگر، به‌شدت فیلمنامه فیلم را پسندیده‌اند. به همین دلیل، اهل فن پیش‌بینی می‌کنند کاجول و شاهرخ دعوت بازی در هندی مدیوم 2 را بپذیرند. برای کارگردانی فیلم هومی آداجانی انتخاب شده است. او که قبل از این درام خانوادگی و امروزی «کوکتل» را با بازی سیف علی‌خان و دیپیکا پاداکونه ساخته، جای ساکت چودری را می‌گیرد. معلوم نیست چرا چودری که کار خوبی در قسمت اول هندی مدیوم ارائه داد، با قسمت دوم به عنوان کارگردان همکاری ندارد. داستان قسمت دوم در آمریکا اتفاق می‌افتد و اطلاعی از خط اصلی آن در دست نیست. عرفان خان بازیگر نقش اصلی قسمت اول، در دومین قسمت آن هم حضور دارد.
شاهرخ خان در حالی خودش را آماده بازی در هندی مدیوم 2 می‌کند که رسانه‌ها از حضور قریب‌الوقوع فرزندانش در دنیای سینما حرف می‌زنند، اما شاهرخ رسما گفت پسر و دخترش آریان و سوهانا، حداقل تا سه چهار سال آینده وارد بالیوود نخواهند شد. به گفته او، آریان بیشتر دوست دارد پشت صحنه فعالیت کند و علاقه چندانی به بازیگری ندارد. او می خواهد فیلمساز شود و قرار است دستیار کارن جوهر در یکی از فیلم‌هایش شود. اما سوهانا که مشغول تحصیل در رشته بازیگری است، مایل است راه پدرش را برود. /بالیوودهنگاما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها