حالا که چند روز از اخراج ژوزه مورینیو از منچستر گذشته و همه منتظر شروع کار اوله گنار سولسشر نروژی در این تیم هستند، روزنامه‌های انگلیسی به پشت پرده کنار گذاشته شدن آقای خاص پرداخته اند و همانطور که انتظار می‌رفت نقش بازیکنان ناراضی در این زمینه بسیار موثر بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۶۲۸۷

تازه‌ترین خبر در این زمینه را روزنامه انگلیسی میرور منتشر کرد و گزارش داد که چهار نفر از بازیکنان شیاطین سرخ، اد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد را تهدید کرده‌اند که اگر مورینیو تا ماه ژانویه و بازار بعدی نقل‌وانتقالات همچنان سرمربی این تیم باشد، آنها به صورت رسمی تقاضای خود را برای انتقال از این تیم به باشگاه ارائه خواهند کرد. ظاهرا تهدید این بازیکنان که چهار بازیکن بزرگ و کلیدی تیم هم بوده‌اند، باعث شده است که وودوارد نگران بحرانی‌تر شدن اوضاع و خروج ستاره‌های تیم شود و به همین دلیل او را مجاب کرده که مورینیو را اخراج کند. گرچه نامی از این چهار بازیکن برده نشده است، اما می‌توان حدس زد که پل پوگبا قطعا در بین این بازیکنان بوده است. روزنامه انگلیسی سان هم گزارش منتشر کرد و نشان داد حتی برخی از بازیکنان منچستر برای رفتن مورینیو شرط بندی کرده بودند.
بنا بر این گزارش، الکسیس سانچس، هافبک شیلیایی منچستر با یکی از هم‌تیمی‌هایش درباره اخراج مورینیو مبلغ 20 هزار پوند شرط‌بندی کرده است. بعد از اخراج این مربی پرتغالی، سانچس در گروه «واتساپ» بازیکنان منچستر پیامی با این مضمون منتشر کرده که در آن آمده: به شما گفته بودم این‌طور می‌شود (مورینیو اخراج می‌شود)!! صبر همه چیز را حل می‌کند. روخو تو به من 20 هزار پوند بدهکاری. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازیکنی که سانچس با او بر سر اخراج مورینیو شرط بسته، هم‌تیمی آرژانتینی‌اش مارکوس روخو است که ظاهرا اعتقاد داشته باشگاه مورینیو را برکنار نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها