معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بارش سنگین برف و کولاک 73 راه روستایی را در هشت شهرستان این استان بسته بود که با تلاش راهداران 65 جاده بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۰۲
بازگشایی 65 راه روستایی در استان زنجان

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، جواد یوسفی افزود: بارش برف سنگین و کولاک شدید پنجشنبه/26 دی/ موجب بسته شدن راه های روستایی در شهرستان های زنجان، ماهنشان، ابهر، خرمدره، سلطانیه، خدابنده و طارم و ایجرود شد.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر فقط هشت راه روستایی در شهرستان های زنجان، ماهنشان، طارم و خدابنده بسته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: راه های روستایی بسته شده در استان هم اکنون در شهرستان های ماهنشان، زنجان، ابهر، سلطانیه و بخش زنجانرود است.

یوسفی اظهارداشت: 10 راه روستایی در نتیجه این کولاک و بارش سنگین برف بسته شده بود که این راه ها چهار بار توسط راهداران بازگشایی شد و کولاک دوباره آنها را مسدود کرد که هم اکنون با فروکش کردن کولاک راه ها باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر همه راه های اصلی و روستایی بین شهری در استان زنجان باز و تردد در آنها جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: احتمال وقوع کولاک برای جاده های کوهستانی این استان وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان از ترددهای غیرضروری و شبانه در مسیرهای کوهستانی و روستایی اجتناب و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیرچرخ کنند.

یوسفی یادآوری کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها