قدرت واقعی ایران هوادارانش هستند

کولاکوویچ: در تیم ملی، بازیکن سالاری نداریم

سرمربی تیم ملی والیبال دیروز رودرروی خبرنگاران نشست و درباره همه مسائل مربوط به این تیم حرف زد:سرمربی تیم ملی والیبال دیروز رودرروی خبرنگاران نشست و درباره همه مسائل مربوط به این تیم حرف زد:
کد خبر: ۱۱۸۴۱۵۹

من قراردادی را با داوری امضا نکردم بلکه پیوست قراردادم را فعال و اجرایی کردم تا قانونی شود. اولین سوالم از داوری این بود که من را می‌خواهند یا نه، چون دوست ندارم جایی کار کنم که به من اعتقادی ندارند.
سال آینده سال بسیار سختی است. هدف اصلی ما حضور در المپیک و کسب نتایج خوب است. تقویم مسابقات بسیار فشرده است و تیم ملی برنامه فشرده‌ای پیش‌رو دارد. لیگ ملت‌ها، مقدماتی المپیک، قهرمانی آسیا و جام جهانی ژاپن مسابقاتی هستند که پیش روی ماست.
9 ملی‌پوش در خارج از کشور داریم که اواسط ماه می‌(اردیبهشت و خرداد 98) می‌توانند به ما ملحق شوند به‌همین خاطر برگزاری بازی‌های دوستانه برای ما بسیار سخت است، چون وقت نداریم.
از رتبه‌ای که در مسابقات جهانی به‌دست آوردیم، راضی نیستم. دوست ندارم از خودم و نتایجی که به‌دست آوردیم، تعریف کنم چون این یک کار تیمی بود. یکی از نتایجی که واقعا قابل احترام و تعریف است مدال برنزی است که در جام قهرمانان قاره‌ها به‌دست آوردیم.
به مردم ایران خیلی احترام می‌گذارم. به نظرم قدرت واقعی والیبال ایران هوادارانش هستند. تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که من و کادرفنی سعی می‌کنیم بهترین نتایج را برای تیم ملی به دست آوریم.
تا آخرین روز تلاشم را کردم و مقصر نتایجی که به دست آمد من نیستم. مسؤولیت دارم؛ اما احساس نمی‌کنم که مقصرم. 9 سال هدایت تیم ملی والیبال صربستان را برعهده داشتم اما در مقطعی احساس کردم که تصمیم اشتباهی گرفتم و مقصر هستم.
در آن موقع از کارم استعفا کردم، ولی در والیبال ایران احساس تقصیر نمی‌کنم.
خوش‌خبر نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا شناخته شده است. رفتار، دانش و روانشناسی او آنقدر کامل است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. واقعیت این است که با داوری درباره خوش خبر صحبت کردم. من شرطی نگذاشتم؛ اما یکی از خواسته‌های من این بود که خوش‌خبر حتما دوباره با من همکاری کند.
طلب من و مبلغی که از فدراسیون می‌خواهم ربطی به حضور نداشتنم در ایران ندارد. اتفاقا هر روز منتظر بودم از ایران با من تماس بگیرند. خودم هم برای ضیایی نامه نوشتم که جواب نامه من خیلی دیر پاسخ داده شد ولی از روزی که داوری، مسؤولیت فدراسیون را برعهده گرفته هر روز با او در تماس هستم.
در تیم ملی والیبال ایران، بازیکن‌سالاری وجود ندارد. من در این مدت تنها یک بار با معروف از طریق ایمیل تماس داشته‌ام و در مورد لیگ ایتالیا از او پرسیده‌ام. بازیکن‌سالاری در تیم من جایی ندارد. من از سال 1997 مربی هستم و تمام نتایجی که کسب کرده‌ام به خاطر تصمیماتی بوده که خودم گرفته‌ام نه بازیکنانم. همیشه با بازیکنان بزرگ کار کرده‌ام و بازیکنانی مثل سعید معروف در زندگی من بسیار بوده‌اند که به همه آنها احترام گذاشته‌ام. بازیکنان ایرانی نیز در مقابل به من احترام زیادی گذاشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها