23 هزار طرح اقتصادی و آموزشی در بنیاد برکت

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: این بنیاد برای افزایش اشتغال و محرومیت‌زدایی در کشور 23هزار طرح اقتصادی و آموزشی در دست ساخت دارد.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۰۷

به گزارش ایرنا، سعید‌جعفری دیروز در آیین افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهدیشهر در استان سمنان افزود: ریشه‌کنی فقر در مناطق محروم کشور یکی از اولویت‌های کاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است.
وی عنوان کرد: بنیاد برکت در 11سال گذشته 91هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های مختلف اقتصادی، آموزشی و اجتماعی کشور هزینه و 14هزار و 500 طرح اقتصادی، آموزشی و اجتماعی در کشور افتتاح کرده است.
جعفری گفت: ساخت مسکن برای محرومان، بیمارستان‌سازی و اجرای طرح سلامت الکترونیک از دیگر اقدام‌های بنیاد برکت برای افزایش رفاه اجتماعی در کشور است.
وی تصریح کرد: بنیاد برکت در ده سال گذشته 37 طرح به ارزش 800 میلیارد ریال در سمنان اجرا کرده و در این استان با اجرای هفت طرح در بخش صنعت و تولید برای 2600 شغل ایجاد شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت بیان کرد: این بنیاد از زمان تاسیس تاکنون برای 228 هزار و 500 نفر شغل ایجاد کرده و2500 روستا به صورت صددرصد تحت پوشش این بنیاد قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها