رئیس دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر این که بودجه سال ۹۸ این دانشگاه کافی نیست، گفت: اگر رشد بودجه بر اساس افزایش حقوق‌ها نباشد، قطعا معنایش این است که ما باید از سایر هزینه‌های پژوهشی، آموزشی و تغذیه کم کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۶۹

به گزارش ایلنا، احمد معتمدی با اشاره به بودجه پیشنهادی دانشگاه امیرکبیر در لایحه پیشنهادی سال 98 افزود: ظاهرا بودجه سال 98 این دانشگاه به نسبت سال گذشته 14 تا 15 درصد افزایش پیدا کرده، البته ممکن است هر لحظه این میزان تغییر کند.
وی ادامه داد: اگر بخواهند حدود 20درصد حقوق استادان و کارمندان را افزایش دهند و در عین حال تنها 15درصد بودجه افزایش یابد، این اصلا قابل اجرا نیست، زیرا همین الان هم ما به سختی دانشگاه را می‌چرخانیم.
معتمدی تصریح کرد: باید ببینیم در نهایت چه چیزی نصیب دانشگاه‌ها می‌شود و چه تعهدات جدیدی به عهده ماست. به هر حال فکر می‌کنم اگر رشد بودجه کمتر از 20 درصد باشد مشکلات افزایش پیدا می‌کند، نه کاهش.
رئیس دانشگاه امیرکبیر با بیان این‌که انتظار افزایش بودجه به میزان کافی را داشتیم، گفت: انتظارمان این بود با توجه به افزایش تورم امسال که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و با توجه به افزایش حقوقی که برای سال آینده خواهیم داشت، حداقل بودجه ۲۰ درصد افزایش پیدا کند. با وجود این مشکلات و افزایش این میزان بودجه دانشگاه‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.
وی درباره اصلاح میزان بودجه، دانشگاه گفت: به هر حال دولت پیشنهادش را داده و تصویب نهایی با مجلس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها