بعد از ارائه بلیت‌های 9 روز اول اجرای نمایش در سامانه‌های فروش بلیت

هفت شهر عشق، نرسیده، رفت

قرار بود یکی از متفاوت‌ترین اپراها یا کنسرت‌نمایش‌های ایران باشد و به همین منظور تعداد زیادی از هنرمندان سرشناس رشته‌های تئاتر، موسیقی و خوانندگی را گرد هم آورده بود، اما حالا سامانه‌های فروش بلیت، صفحه این کنسرت نمایش را حذف کرده‌اند چون اجرای آن متوقف شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۶۰

این خبر را مهر و چند خبرگزاری دیگر به نقل از روابط عمومی این پروژه منتشر کرده و از توقف آن خبر داده‌اند اما درباره علتش چیزی اعلام نشده است. این نمایش که نیامده متوقف شده، به کارگردانی محمد عبدی‌زاده برای اجرا آماده شده بود و جمع کثیری از بازیگران مطرح و شناخته شده از جمله محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، پانته‌آ بهرام، ابوالفضل پورعرب، افسانه پاکرو و نسیم ادبی قرار بود آن را اجرا کنند.

برگزار کنندگان این کنسرت نمایشی، درباره دلایل این اتفاق توضیحی نداده‌اند ولی اجرای آن را به روزهای آینده موکول و فقط به این موضوع اشاره کرده‌اند که تمام مبالغ بلیت فروشی به خریداران عودت خواهد شد. همچنین شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرده که مجوز این نمایش را لغو نکرده و توقیفی در کار نبوده است.
«هفت شهر عشق» به تهیه کنندگی مرضیه مهدی زاده و علی آقایی‌نسب تدارک دیده شده و منصور دانشور، خالق و آهنگساز این اثر است. همچنین قرار بود این اثر با خوانندگی روزبه نعمت اللهی، سالار عقیلی و روزبه بمانی اجرا شود و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی آماده شده بود که به صورت زنده برای این نمایش و تماشاگرانش اجرا کند، اما فعلا از این نمایش خبری نیست.
این کنسرت نمایشی بر اساس منطق الطیر عطار طراحی و نگارش شده و در آن از اشعار مولانا و حافظ نیز استفاده شده بود. تدارک سنگین این اثر به حضور بازیگران نامدار و آهنگسازان و نوازندگان مطرح خلاصه نمی‌شود و هفت وادی عشق که عطار از آنها سروده، قرار بود در تلاطمی از نور و صدا و با جلوه‌های ویژه بصری و میدانی به نمایش درآید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها