حمید استیلی در گفت‌وگو با جام‌جم

آرزویمان حس کردن حمایتی شبیه تیم ملی است

حمید استیلی، مدیر تیم امید کشورمان تلاش گسترده‌ای در ایجاد آرامش اطراف این تیم دارد. او امیدوار است در اردوی عمان بهترین شرایط برای بازیکنان و کادر فنی ایجاد شود و بازیکنان بتوانند با تمرکز بالا این اردو را پشت سر بگذارند. استیلی که همراه تیم در مسقط حضور دارد به جام‌جم گفت: آرامش خوبی را تجربه می‌کنیم. بازیکنان تمرینات منظمی دارند و پرواز خوبی هم داشتیم. با این شرایط می‌توانیم به سمت موفقیت‌های بیشتر برویم. تیم امید ایران، یک تیم نوپاست که باید خود را برای مهم‌ترین رقابت‌هایش در نوروز پیش رو آماده کند.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۶۷

استیلی اضافه کرد: واقعا این بچهها و این تیم استحقاق حمایت را دارند و باید از طریق رسانهها و مردم بیشتر مورد توجه و تشویق قرار بگیرند. من همیشه این موضوع را گفتهام که آرزویمان این است حمایتی شبیه حمایتی که از تیم ملی میشود را حس کنیم. حتما مردم خوب ایران به موقعش وارد عمل میشوند و ما را حمایت خواهند کرد، اما امیدوارم این اتفاق خیلی دور نباشد چون امروز، این بازیکنان نیاز به تشویق و دیده شدن دارند.

استیلی در مورد همکاری باشگاهها نیز افزود: برخی باشگاهها واقعا با تمام وجودشان از ما حمایت میکنند و بازیکنانشان را در اختیارمان قرار میدهند، اما متاسفانه هنوز باید بر سر گرفتن بازیکن با برخی مربیان و باشگاهها دچار چالش شویم. با این حال امیدواریم اوضاع بهتر شود. استیلی ادامه داد: ما در مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو با تیمهای عراق، یمن و ترکمنستان در گروه سوم قرار گرفتهایم. باید بگویم به نظر من هیچ گروه آسانی وجود ندارد و باید به دنبال صعود مقتدرانه از این مرحله باشیم، چون کار اصلی ما برای صعود به المپیک در مرحله نهایی رقابتها آغاز میشود. فراموش نکنیم ما هم تیم بسیار خوبی در اختیار داریم که شایستگیهای خودش را نشان میدهد. با عراق بازی دوستانه داشتهایم و میدانیم تیم خوبی دارند. یمن و ترکمنستان هم حریفان ضعیفی نیستند. خوشبختانه ما میزبان بازیهای این گروه هستیم و امیدواریم مسابقات بخوبی در فروردین ماه انجام شود تا به عنوان سرگروه به دور نهایی بازیها صعود کنیم.

او در نهایت گفت: منتظر حمایت تکتک مردم، مسؤولان، مربیان و مدیران باشگاهها هستیم. اینجا دیگر پای نام ایران به میان میآید و انتظارمان این است که همه، پای کار باشند تا بتوانیم در کنار هم یک اتفاق مهم را رقم بزنیم و پس از سالها، تیم امید کشورمان را به المپیک بفرستیم. ما که برای رسیدن به این اتفاق بسیار امیدواریم. تلاش میکنیم بهترین اردوها و تورنمنتها را برای تیم امید بسازیم تا در کنار هم، شرایط صعود مهیا شود.

حشمت مهاجرانی در اردوی امیدها

حشمت مهاجرانی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تیم فوتبال امید در شهر مسقط حضور یافت و ابراز امیدواری کرد که این تیم به طلسم ناکامی کشورمان در صعود به المپیک پایان دهد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مهاجرانی در جمع امیدهای فوتبال ایران گفت: من به دعوت حمید استیلی برای تماشای بازی تیم امید ایران برابر عمان به مسقط آمده‌ام. باید بگویم به تیم امید خیلی خوشبین هستم، چون مربی کاربلدی مثل کرانچار دارد، همچنین مدیر توانمندی مثل حمید استیلی. وی افزود: به نظرم از این تیم باید بخوبی حمایت شود و اردوها و همچنین بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد تا با آمادگی و هماهنگی کافی وارد مسابقات شود. بازیکنان تیم امید آینده فوتبال ملی ما را رقم خواهند زد و باید از این تیم و بازیکنانش بخوبی حمایت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها