بمناسبت فرا رسیدن هفته حسابدار تعداد زیادی پیام های تبریک جدید و متن های زیبا در مورد حسابدار را در این صفحه برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم و یک پیشنهاد هیجان انگیز نیز برایتان داریم که میتواند هر حسابداری را خوشحال کند.
کد خبر: ۱۱۷۷۵۹۲
روز حسابدار مبارک متن تبریک زیبا در مورد حسابدار

متن زیبا پیام تبریک روز حسابدار مبارک جهت ارسال اس ام اس و پیامک تبریک روز حسابدار در این صفحه گردآوری شده است همچنین میتوانید علاوه بر ارسال روز حسابدار مبارک یک هدیه نفیس 1 میلیون تومانی هم از شرکت آرین سیستم کادو بگیرید و به همسر، دوست و همکار حسابدار خود ارسال کنید. حرفه حسابداری برای موفقیت یک شرکت حیاتی است و اکثر کسب و کارها بدون حسابداران مورد اعتماد زنده نخواهند ماند بنابراین در بسیاری از کشورها از جمله ایران، روزی را به عنوان روز حسابدار برای یادبود و تبریک روز حسابدار جشن می گیرند.

با نزدیک شدن روز حسابدار در ایران بسیاری از افراد در اطراف خود دوست، همکار و همسر حسابدار دارند و برای تبریک روز حسابدار به دنبال یک قدردانی خاص همچون اس ام اس تبریک روز حسابدار یا به طور کلی متن تبریک روز حسابدار برای خوشحال کردن و قدردانی هستند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با متن در مورد روز حسابدار و هدیه پیشنهادی رایگان ما جذاب به دوست، همکار و همسر حسابدار خود بگویید، روز حسابدار مبارک.

ارسال کادوی 1 میلیون تومانی به حسابداران

شرکت آرین سیستم تولید کننده راه حل ها و نرم افزارهای مالی و اداری با بیش از یک دهه سابقه و تجربه موفق، به مناسبت تبریک روز حسابدار و به پاس قدردانی از تلاش های حسابداران برای انجام وظایف حرفه ای خود، اقدام به تولید دانلود نرم افزار حسابداری رایگان شرکتی برای شرکت های متوسط و کوچک، استارتاپ ها و حتی دانشجویان و علاقمندان به حسابداری کرده است.

بنابراین شما دوستانی که به دنبال اس ام اس روز حسابدار و متن زیبا برای روز حسابدار هستید، می توانید در کنار متن زیبا برای روز حسابدار، پکیج نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم به ارزش 1000000 تومان را بطور کاملا رایگان از شرکت دریافت کنید و به حسابدار مورد علاقه خود بفرستید.

توجه داشته باشید که فقط از هفته حسابداری تا شب یلدای هرسال (سال 97، سال 98، سال 99 و الی آخر) شرکت آرین سیستم جشنواره تخفیف 100 درصدی ارائه میدهد و بهتر است سریع دست به کار شوید و به صفحه نرم افزار حسابداری رایگان مراجعه کنید و روز حسابدار را متفاوت تر از سال های گذشته به حسابداران تبریک بگویید.



متن زیبا برای روز حسابدار

روز حسابدار فرا رسیده و شما می خواهید صادقانه ترین تبریک ها، بهترین آرزوها و زیباترین پیام تبریک روز حسابدار را برای هر کس که با کار سخت و تعهد واقعی، به طور قابل توجهی به بهره برداری از اقتصاد ملی کمک می کند، بیان کنید. بنابراین شما در کنار کادوی 1 میلیون تومانی شرکت آرین سیستم می توانید پیامک روز حسابدار را از بین انواع متن زیبا در مورد حسابدار که در ادامه برای شما گردآوری شده انتخاب و در نهایت با ارسال متن روز حسابدار در کنار پیشنهاد دانلود نرم افزار حسابداری رایگان، به صورت خاص و به یادماندنی بگویید، روز حسابدار مبارک و روز حسابدار را تبریک و جشن بگیرید.

• تو میتونی چیزهای زیادی رو تغییر بدی، چون اعداد زیر دستان شماست.حسابدار دوست داشتنی من، روزت مبارک.
• حسابداران، اقتصاد دانان و صندوق داران، امروز از همه شما سپاسگذاریم و برایتان آرزوی موفقیت میکنیم. هفته حسابدار مبارک.
• آدمهای خاکی مثل زمین استهلاک ناپذیرند . رفاقت با آنان گرچه با ارزشترین دارایی نامشهود ترازنامه ام است ، ولی ثبتشان نمی کنم . نه بخاطر عدم تطابق با استانداردهای حسابداری ، بخاطر اینکه در ترازنامه ی قلبم به گونه ای ثبت شده اند که هیچ پایان دوره ای مرا مجبور به بستن حساب آنان نمیکند. هفته حسابدار مبارک.
• به نام خداوندی که مدیریتش حسابداری و حسابداریش مدیریتی بر مدار عدالت چه اینکه به مثقال و ذره هم رسیدگی می کند و چیزی را از قلم نمی اندازد. 15 آذر هفته حسابدار مبارک.
• داراییهاتون روزافزون ، بدهی هاتون کن فیکون ، سرمایه هاتون شادی ، دلتون سرد ، گردش وجوه نقدتون بکام و ….هفته حسابدار مبارک.
• روزتون مبارک حسابداران عزیز امیدوارم تمام ارقامتون تراز باشه و با هیچ کسری ای مواجه نباشید.
جهت دیدن متن های بیشتر در مورد حسابدار، روی لینک متن تبریک زیبا برای روز حسابدار کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها