با انجام تنها بازی باقی‌مانده از گروه اول لیگ A در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، تکلیف چهارمین تیم صعود کرده به مرحله نیمه‌نهایی هم مشخص می‌شود. شاگردان یواخیم لوو که سقوط‌شان به لیگ B مسجل شده امشب در خانه، میزبان تیم ملی هلند هستند. این بازی برای ژرمن‌ها تنها جنبه حیثیتی دارد و آنها سعی می‌کنند شکست 3 بر صفر در خانه نارنجی‌پوشان را به نحوی جبران کنند. اما در طرف دیگر، فرانسوی‌ها با ترس و دلهره به این بازی نگاه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۸۵

شکست 2بر صفر فرانسه در بازی‌های هفته پنجم لیگ ملت‌ها مقابل هلند، معادلات این گروه را به هم ریخت و حالا هلند شانس زیادی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی دارد. شاگردان کومان تنها با کسب یک نتیجه می‌توانند چهارمین و آخرین تیم صعود کرده به مرحله بعد باشند. هلند با انجام سه بازی 6 امتیاز به دست آورده و با فرانسه صدرنشین تنها یک امتیاز فاصله دارد. صعود هلند به مرحله بعد را می‌توان شگفتی این مسابقات دانست. زیرا بعد از قرعه‌کشی گروه‌های مختلف، با وجود فرانسه و آلمان در گروه اول کمتر کسی برای هلند با تعداد زیادی بازیکن جوان شانس صعود متصور بود.

با نتیجه تساوی هم که در بازی شنبه شب ایتالیا - پرتغال رقم خورد، شاگردان سانتوس پرتغالی به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. از سوی دیگر این بازی بخوبی نشان داد که ایتالیای متحول شده زیر نظر روبرتو مانچینی راهی طولانی برای تبدیل شدن به ایتالیای قدرتمند چند سال گذشته دارد.

در لیگ B هم تاکنون تکلیف سه تیم صعود کرده مشخص شده و تنها تکلیف تیم‌ها از گروه دوم باقی مانده است. اوکراین، بوسنی و دانمارک صعودشان به لیگ A قطعی شده است. تکلیف تنها تیم باقی مانده در بازی روز سه‌شنبه بین روسیه و سوئد مشخص می‌شود. سوئد با یک پیروزی در خانه می‌تواند چهارمین و آخرین تیم صعود کرده لقب بگیرد. یکی از نکات عجیب این گروه، سقوط ترکیه به لیگ پایین‌تر بود. بعد از ناکامی‌های اخیر ترکیه در سال‌های اخیر، شکست یک بر صفر این تیم مقابل سوئد عامل سقوط‌شان به لیگ C شد.

بازیهای هفته ششم لیگ ملت‌های اروپا

دوشنبه 28 آبان

لیگ A / گروه اول

آلمان - هلند (15: 23)

لیگ B / گروه اول

جمهوری چک - اسلواکی (15: 23)

لیگ B / گروه چهارم

دانمارک - جمهوری ایرلند (15: 23)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها