خلیل‌زاده: با تیم جدیدمان همه جام‌ها را می‌بریم

پرسپولیسی‌ها دوشنبه باید دوباره به میدان بروند و در لیگ برتر مقابل پیکان، دیدار عقب افتاده از هفته نهم را پشت‌سر بگذارند. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که سرخپوشان تازه از دیروز، تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۶۴

شجاع خلیلزاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد این برنامهریزی به جامجم گفت: «ما تابع کادرفنی و باشگاه هستیم اما نگذاشتند حتی یک نفس بکشیم. به محض اینکه تعطیلات تمام شد، باید به میدان برویم. من نمیدانم ماجرا چیست و نمیتوانم اعتراضی هم داشته باشم. کاری را انجام میدهیم که مربیان بخواهند اما واقعا مشکلات بزرگی داریم.»

شجاع ادامه داد: «بعد از پنج روز استراحت به لحاظ روحی و روانی ریکاوری شدیم و حالا برای بازگشت به تمرینات، روحیه بهتری داریم. البته اگر قهرمان آسیا میشدیم، شرایط کاملا متفاوت بود اما حالا هم برای خودمان شانس کسب قهرمانی را قائل هستیم و با تیم جدیدمان که از نیم فصل دوم ساخته میشود، میخواهیم همه جامها را بالای سر ببریم. لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و... همه جامها را میخواهیم.» از شجاع در مورد افزایش تعداد مصدومان پرسپولیس هم پرسیدیم که گفت: «تیمی که نیمکت قدرتمندی ندارد، مصدوم هم میدهد. متاسفانه در بدترین شرایط ممکن حضور داریم و بعد از مصدومیت شدید حسین ماهینی و محمد انصاری، امکان دارد باقی بچهها هم مصدوم شوند. همین الان امید عالیشاه مصدوم است و چند بازیکن دیگر هم داریم که با وجود مصدومیت، تمرین و بازی میکنند. مثلا خودم از ناحیه گردن آسیب دیده هستم، سیدجلال از ناحیه عضله زیر زانو و کمال کامیابینیا از ناحیه کتف مصدومیتهای کهنه دارند.

با این حال پرسپولیس را تنها نمیگذاریم و با تمام وجود به خاطر موفقیتهایش میجنگیم.»

مدافع شماره 3 پرسپولیس در خصوص اینکه باز هم به بازی در سمت راست خط دفاع ادامه خواهد داد یا قرار است تغییراتی در پست بازیش انجام شده و دوباره به مرکز دفاع برگردد، اضافه کرد: «من فقط یک بازیکن هستم و هر کاری که برانکو بخواهد انجام میدهم. اگر او بگوید مدافع باش، حتما در دفاع بازی میکنم، بگوید هافبک باش، هافبک تیم میشوم. با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی خواهم کرد و هر پستی برانکو بخواهد، در آن توپ میزنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها