شاهین ایزدیار:

یادگاری خوبی از رهبر انقلاب گرفتیم

شاهین ایزدیار که برای دومین بار به ملاقات مقام معظم رهبری رفته است، درباره ملاقات روز گذشته این‌طور می‌گوید: «مراسم خوبی بود که با قرائت قرآن آغاز شد. ما یک نماینده داشتیم که برای دقایقی صحبت کرد و سپس آقای خامنه‌ای برای ما سخنرانی کردند.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۴۰

در لابهلای حرفهایشان از من هم حرف زدند. ایشان یکدفعه گفتند که در بین شما جوانی هست که شش مدال طلا گرفته است و این برای ما و ایران ارزشمند است. بنده بلند شدم و ادای احترام کردم. جالب بود که آقای خامنهای با لبی خندان مدام میگفتند «ماشاءا... ،ماشاءا... ». برایم خیلی جالب بود که آقای خامنهای مسابقات ورزشی را دنبال میکنند. جملهای که هیچ گاه از خاطرم نخواهد رفت این بود که رهبر انقلاب مارا پشتوانه مملکت خطاب کردند و گفتند برای ایران که دشمنان زیادی دارد ورزشکاران با ورزش امید را در کشور زنده میکنند.»

از ایزدیار پرسیدیم که از مقام معظم رهبری یادگاری هم گرفتید که او پاسخ داد:«بله گرفتیم. درخواست که زیاد بود. خودشان البته از قبل تدارک دیده بودند و چون میدانستند همه درخواست انگشتری و چفیه دارند به تعداد همه ما یک عدد کنار گذاشته بودند و این هدیه ارزشمند است.»

ایزدیار در پایان گفت:«در این دیدار بحث عدم تفاوت برای حقوق بین معلولان و انسانهای معمولی به میان آمد که همان جا حضرت آقا خطاب به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفتند تا دوره ریاست شما تمام نشده است این کار عملی شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها